Od 1 października 2019 roku, Laurence Hansen jest nowym dyrektorem ds. produktu i strategii marki Citroen.
41-letnia Laurence Hansen jest absolwentką biznesowej uczelni ESSEC Business School. Pracowała w obszarach handlu i marketingu w przemyśle spożywczym (Mondelez) i tekstylnym (Petit Bateau) a do Grupy PSA dołączyła w 2011 roku. We francuskim koncernie zdobyła doświadczenie marketingowe zarówno we Francji, jak i na arenie międzynarodowej. W latach 2014-2016 zajmowała stanowisko Dyrektora Regionalnego Peugeot France, a następnie Dyrektora Marketingu Citroen France (2017-2019), gdzie znacząco przyczyniła się do wyników handlowych marki.
Laurence Hansen zastąpi na stanowisku dyrektora ds. produktu i strategii Citroena, Xaviera Peugeota. Poprzednik pełnił funkcję od października 2014 roku i teraz zajmie stanowisko dyrektora jednostki biznesowej lekkich pojazdów użytkowych Grupy PSA.
„Chciałabym podziękować Xavierowi Peugeotowi za jego wkład w odnowę produktów Citroena. Jako dyrektor ds. produktu i strategii marki zainicjował budowę spójnego i globalnego asortymentu. Jego działania miały również wpływ na rozwój jednego z historycznych atutów marki poprzez umieszczenie programu Citroen Advanced Comfort w centrum projektowania naszych produktów” – powiedziała Linda Jackson, szefowa Citroena.
Najnowsze komentarze