poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Dacia

Dacia Jogger – rozpoczynamy jazdy testowe najnowszym modelem marki. Relacja z Nicei

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-25
w Dacia, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
4.6k 143
21
4.1k
UDOSTĘPNIEŃ
13.6k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Nowa Dacia Jogger, to lekko podwyższone kombi zdolne przewieźć nawet siedem osób. W portfolio marki zastąpi dwa modele – Logana MCV i Lodgy. Kompaktowe kombi i kompaktowy minivan ustępują właśnie samochodowi, który ma praktyczne nadwozie, jest wszechstronny, a do tego ma zwiększony prześwit (20 cm) i stylistykę crossovera, czy nawet SUV-a, a więc coś, co dziś przyciąga klientów. A my jesteśmy w Nicei, gdzie rozpoczynamy jazdy testowe tym samochodem.

Dacia Jogger jest samochodem, który ma na pokładzie to, co istotne dla rozsądnego kierowcy. Jak na Dacię przystało – wodotrysków brak, ale nie szukają ich klienci Dacii. A na Starym Kontynencie jest coraz więcej osób, które podchodzą do samochodów zdroworozsądkowo. Ważne jest bezpieczeństwo, miło widziane jest dobre wyposażenie, ale dziś ludzie rzadko chcą przepłacać za elementy, których zwyczajnie nie potrzebują. Dacia dostrzegła takie podejście już kilkanaście lat temu, kiedy w markę zaangażowała się na poważnie Grupa Renault. Owszem, motoryzacja nieustannie ewoluuje, dlatego i modele Dacii stają się coraz bogatsze, coraz lepiej wyposażone, wykańczane coraz lepszymi materiałami. Ale wciąż kluczowe jest utrzymanie reżimu cenowego. O premierowych cenach napisaliśmy jako pierwsi w Polsce 1. grudnia 2021 roku.

Dacia Jogger hołduje wszystkim tym zasadom. Wspominaliśmy wczoraj, że na południu Francji trwają już testy dziennikarskie. Przyszedł czas i na Polskę, więc jesteśmy w okolicach Nicei i my. Jazdy odbywają się w malowniczych zakątkach, jakich mnóstwo jest na Lazurowym Wybrzeżu.

Jesteśmy już po prezentacji statycznej, jutro przyjdzie czas na sprawdzenie samochodów na krętych dróżkach licznych w tej okolicy nadmorskich wzniesień. Jesteśmy w okolicach Nicei. Niedaleko stąd do Monako, w drugą stronę mamy całkiem blisko do słynnego Saint Tropez. Kilka lat temu jeździłem w tych okolicach podczas wakacyjnego wypoczynku – jest pięknie. Teraz cieszę się kilkunastoma stopniami na plusie, gdy w Polsce trwa zima, a jeszcze wczoraj w dzień w moim mieście było -5ºC, a nad ranem niemal -15ºC. Południe Francji jawi mi się w tych okolicznościach niemal jak raj ;-)

O tym, jak jeździ Dacia Jogger, napiszę Wam po powrocie, kiedy już będę to wiedział z własnych doświadczeń. Podam wtedy szczegóły na temat prowadzenia, wykończenia, jakości i funkcjonalności. Dziś, po prezentacji statycznej, napiszę jedynie, że samochód lepiej wygląda w rzeczywistości, niż na zdjęciach.

Sprawdź, ile kosztuje i w co może być wyposażona Dacia Jogger na polskim rynku

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Dacia, Krzysztof Gregorczyk

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.4 18 głosy
Ocena artykułu
Tagi: DaciaJogger
Udostepnij1633Tweet1021Udostepnij286
Poprzedni

Nowy DS 4 uznany za najpiękniejszy samochód 2022 roku

Następny

Nowa Alfa Romeo Tonale: znamy datę debiutu

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Alfa Romeo Tonale Concept

Nowa Alfa Romeo Tonale: znamy datę debiutu

Nowe Renault 5 to najładniejszy koncept! Zgarnął ponad 70% głosów

Nowy Fiat Scudo 2022

Nowy Fiat Scudo i e-Scudo już na polskim rynku. Jaka cena?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
21 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Fan Panharda - Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
21
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.