Wspominaliśmy już o planach rozwoju Stellantis w Indiach. Dziś kilka słów więcej na ten temat w oficjalnej informacji prasowej.
Dyrektor generalny podkreśla znaczenie Indii jako kluczowego rynku wzrostu i strategicznego ośrodka zaopatrzenia.
Długoterminowe zobowiązanie zgodnie z planem strategicznym „Dare Forward 2030” oraz inicjatywą rządu indyjskiego „Make in India”.
Od 2015 roku Stellantis zainwestował w swoją działalność w Indiach ponad 1 miliard euro.
Nowe produkty marek Jeep® i Citroën stwarzają warunki do rozwoju i oferują klientom większy wybór.
Podczas rozmów z mediami Carlos Tavares, dyrektor generalny Stellantis N.V., podkreślił strategiczne znaczenie Indii dla koncernu Stellantis oraz wizję rozwoju jego działalności w ramach globalnego planu strategicznego „Dare Forward 2030”.
Od 2015 r., połączone spółki tworzące Stellantis zainwestowały ponad miliard euro w trwałe wzmacnianie obecności w tym kraju i rozwijanie swoich marek, zgodnie z planem rządu indyjskiego, dotyczącym rozwoju przemysłu samochodowego w ramach inicjatywy „Make in India” zainicjowanej przez premiera Indii Narendra Modiego.
Indie już teraz są głównym ośrodkiem zaopatrzenia w pojazdy, komponenty i technologie mobilności, a także sercem Stellantis ICT, pełniąc jednocześnie rolę ważnego ośrodka rozwoju oprogramowania na świecie. Dzięki różnorodności talentów oraz doświadczeniu w zakresie badań i rozwoju oraz inżynierii, Stellantis India stanowi rdzeń koncernu Stellantis.
„Jesteśmy zaangażowani w rozwój i dalsze wzmacnianie naszej obecności w Indiach, czyniąc ten strategiczny kraj kluczowym filarem naszych globalnych ambicji w ramach planu Dare Forward 2030” – powiedział Carlos Tavares, dyrektor generalny Stellantis. – „Jestem dumny z naszych 2500 pracowników w Indiach, którzy każdego dnia wnoszą swój wkład, aby Grupa Stellantis stała się kluczowym graczem na rynku, oferując czyste, bezpieczne i przystępne cenowo rozwiązania w zakresie mobilności dla swoich indyjskich klientów i torując drogę w kierunku dobrobytu dla następnych pokoleń”.
Stellantis posiada trzy zakłady produkcyjne (Ranjangaon, Hosur, Thiruvallur), ICT Hub (Hyderabad) i Software Centre (Bengaluru) oraz dwa centra badawczo-rozwojowe w Chennai i Pune.
Digital Hub w Indiach stał się jednym z największych wewnętrznych działów ICT i digital Grupy Stellantis.
Hinduskie zakłady produkcyjne i centra badawczo-rozwojowe już teraz produkują i eksportują komponenty i samochody na zagraniczne rynki. Będą one odgrywały coraz większą rolę jako źródła zaopatrzenia w silniki, skrzynie biegów i komponenty dla innych globalnych rynków.
W ramach trwającej obecnie ofensywy Stellantis „Make in India”, Indie są jedynym krajem produkującym lokalnie cztery modele Jeepa poza Ameryką Północną (Wrangler, Compass, Meridian i Grand Cherokee) oraz Citroëna C5 Aircross poza Francją. W 2022 roku dla hinduskich klientów zaplanowane są premiery nowych modeli, jak Jeep Meridian, Jeepa Grand Cherokee i nowy Citroën C3, który został zaprojektowany, opracowany oraz wyprodukowany w Indiach i jest przeznaczony zarówno na rynek hinduski, jak i na eksport. Produkty te stanowią fundament wzrostu i budują świadomość modeli wprowadzanych przez koncern Stellantis w Indiach.
Ponadto ambicje Grupy Stellantis obejmują rozwój bazy hinduskich dostawców, aby spełniali oni międzynarodowe standardy jakości i zwiększenie globalnej konkurencyjności Indii w ekosystemie motoryzacyjnym.
Informacje o Stellantis
Stellantis N.V. (NYSE / MTA / Euronext Paris: STLA) to jeden z wiodących na świecie producentów samochodów i dostawca usług mobilnych. Nasze legendarne i kultowe marki – Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep®, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall, Free2move i Leasys – wyrażają pasję ich wizjonerskich założycieli i obecnych klientów oczekujących innowacyjnych produktów oraz usług. Silni naszą różnorodnością wyznaczamy kierunek, w którym podąża świat – Grupa aspiruje do bycia nie największą, ale najlepszą zrównoważoną firmą technologiczną w dziedzinie mobilności, tworząc wartość dodaną dla wszystkich interesariuszy, a także dla społeczności, w których działa. W celu uzyskania dodatkowych informacji wejdź na stronę www.stellantis.com.
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze