Peugeot wprowadza 8-letnią gwarancję do swoich modeli. Które z nich obejmie i kiedy?
Marka PEUGEOT z entuzjazmem i determinacją angażuje się w radykalną transformację, aby do 2025 roku stać się liderem na europejskim rynku pojazdów elektrycznych. PEUGEOT oferuje największą gamę modeli elektrycznych spośród wszystkich europejskich marek mainstreamowych i pragnie przekonać swoich klientów do udziału w tym procesie, organizując liczne inicjatywy, aby bezemisyjna mobilność stała się coraz bardziej przystępna, prosta i spokojna.
W ślad za E-LION DAY rozpoczętym w styczniu 2023 r., marka PEUGEOT korzysta z okazji, jaką jest pierwszy komunikat w 2024 r., aby pokazać swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój, a także przedstawić najważniejsze i usystematyzowane działania związane z jej ambicjami.
- Modele, które już teraz są w 100% elektryczne; największa gama ze wszystkich europejskich marek mainstreamowych, spełniająca wszystkie potrzeby i oczekiwania klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych.
- „PEUGEOT ALLURE CARE” – bezprecedensowy program dedykowany klientom nowego PEUGEOTA E-3008 oferujący gwarancję na wszystkie elementy elektryczne i mechaniczne przez 8 lat i do 160 000 km przebiegu. Tym samym, PEUGEOT jest pierwszą europejską marką oferującą tak szeroki zakres ochrony gwarancyjnej na jeden ze swoich modeli.
- Technologia ChatGPT oferowana wszystkim klientom w całej gamie samochodów osobowych i użytkowych marki PEUGEOT.
- PEUGEOT wzmacnia swoje działania w zakresie gospodarki o obiegu zamkniętym, zgodnie ze strategią „4R” Grupy STELLANTIS: Regeneracja (Remanufacture), Naprawa (Repair), Powtórne użycie (Reuse) i Recykling (Recycle).
- Marka angażuje się w edukację i ogłasza zawarcie partnerskiej współpracy z BORN FREE.
Projekt E-LION jest sercem strategii PEUGEOT, mającej na celu stworzenie zrównoważonej mobilności jutra. To kompleksowe, 360° podejście wykraczające daleko poza elektryfikację i opierające się na pięciu „e-filarach”:
- Ekosystem (Ecosystem) – ekosystem produktów i usług, oparty na rozwiązaniach STELLANTIS.
- Doświadczenie (Experience) – kompleksowe doświadczenie klienta, od początku do końca.
- Elektryfikacja (Electric) – w 100% elektryczna gama do końca 2024 roku.
- Wydajność (Efficiency) – zapewnienie maksymalnych osiągów przy minimalnym zużyciu energii elektrycznej.
- Środowisko (Environment) – nacisk na zrównoważony rozwój i zobowiązanie do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla (Carbon Net Zero) do 2038 roku.
Linda Jackson, dyrektor generalna PEUGEOT: „Dzięki projektowi E-Lion PEUGEOT mobilizuje całe swoje technologiczne know-how i kreatywność swoich zespołów, aby zapewnić wszystkim swoim klientom dostęp do zrównoważonej mobilności. Jako lider, pragniemy przecierać nowe szlaki. To niezwykle satysfakcjonujące zadanie.”
12 MODELI ELEKTRYCZNYCH, W TYM 9 SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
Kompletna nowa gama samochodów elektrycznych: nowy PEUGEOT E-208, E-2008, E-308, E-308 SW, E-3008, E-RIFTER, E-TRAVELLER, E-PARTNER, E-EXPERT, E-BOXER.
W 2024 roku w 100% elektryczna gama PEUGEOT wzbogaci się dodatkowo o dwa nowe modele: E-408 i E-5008.
Oferta 9 samochodów osobowych i 3 lekkich pojazdów użytkowych pozwala marce PEUGEOT zapewnić największą gamę samochodów elektrycznych spośród wszystkich europejskich mainstreamowych producentów.
W 2023 roku PEUGEOT był liderem w segmencie B miejskich samochodów elektrycznych w Europie z modelami E-208 i E-2008.
PEUGEOT to także europejski lider sprzedaży bezemisyjnych lekkich samochodów użytkowych.
W 2023 r., piąty rok z rzędu, w corocznym badaniu przeprowadzonym przez organizację YouGov, PEUGEOT został wybrany ulubioną marką samochodową Francuzów.
ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY I OBAWY KLIENTÓW
W swojej całej gamie modeli w 100% elektrycznych, PEUGEOT zapewnia, że bezemisyjna mobilność jest dostępna i przystępna cenowo dla wszystkich. Właśnie taki jest cel oferty „PEUGEOT Customized Lease” wybranej już przez niemal co piątego klienta E-208 we Francji, której raty dopasowują się do pokonywanych przebiegów. Ponadto nowy E-208 stanowi część planu rządu francuskiego „My Electric Lease” z ofertą już od 99 euro miesięcznie, umożliwiając mniej zasobnym gospodarstwom domowym i młodszym pokoleniom dostęp do wydajnej mobilności elektrycznej.
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów, PEUGEOT stara się oferować najwyższy na rynku zasięg. Przykładowo, nowy E-3008 wyznacza nowy punkt odniesienia w swoim segmencie, zapewniając zasięg do 700 km, natomiast nowy E-208 zapewnia swoim użytkownikom zasięg w mieście wynoszący 566 km.
Dzięki Free2Move Charge, klienci PEUGEOT mają bezproblemowy dostęp do jednej z najbardziej rozbudowanych sieci ładowania w Europie. Obejmuje ona ponad 600 000 punktów ładowania, z czego ponad 77 000 to stacje szybkiego ładowania umożliwiające w zaledwie 10 minut naładowanie akumulatora nowego E-3008 do poziomu pozwalającego na pokonanie dystansu 100 km.
Jérôme Micheron, dyrektor ds. produktu marki PEUGEOT: „Nasze modele są nie tylko przystępne cenowo (np. rozwiązania Peugeot As You Go Financing), ale także najbardziej wydajne w swoich segmentach. Na przykład PEUGEOT E-308 wyróżnia się najniższym zużyciem energii elektrycznej w swojej kategorii.”
GWARANCJA PEUGEOT ALLURE CARE: do 8 LAT / 160 000 km JAZDY ZE SPOKOJEM DUCHA
Pewna jakości swoich produktów, marka PEUGEOT oferuje klientom nowego E-3008 program „PEUGEOT Allure Care”, zapewniający jazdę z pełnym spokojem ducha, dzięki dodatkowej gwarancji obejmującej silnik elektryczny, ładowarkę, układ napędowy oraz główne komponenty elektryczne i mechaniczne ważnej przez 8 lat i do osiągnięcia 160 000 km przebiegu.
PEUGEOT Allure Care pozwala przyspieszyć wprowadzenie najnowszej generacji samochodów elektrycznych, zapewniając klientom spokój ducha potrzebny, aby być gotowym na zmiany.
PEUGEOT Allure Care stanowi uzupełnienie gwarancji oferowanej przez markę PEUGEOT na wszystkie akumulatory pojazdów elektrycznych, której długość wynosi również 8 lat/160 000 km i, która obejmuje cały pojazd.
Wprowadzony na główne rynki europejskie, PEUGEOT jest pierwszą europejską marką oferującą tak szeroki zakres ochrony gwarancyjnej na jeden ze swoich modeli.
Gwarancja Allure Care jest automatycznie aktywowana na 2 lata lub 25 000 km po każdym przeglądzie wykonanym w autoryzowanej sieci serwisowej PEUGEOT.
Phil York, dyrektor marketingu i komunikacji PEUGEOT: „Wierzymy, że PEUGEOT Allure Care przyspieszy przyjęcie się ten najnowszej generacji, w 100% elektrycznych samochodów PEUGEOT, zapewniając klientom spokój ducha, którego potrzebują, by zdecydować się na ten krok. Ten wyjątkowo szeroki zakres ochrony gwarancyjnej jest świadectwem zaufania, jakie mamy do jakości i niezawodności naszych produktów”.
Poznaj gamę samochodów Peugeot w Polsce
ChatGPT dostępny w i-COCKPIT® wszystkich pojazdów PEUGEOT
PEUGEOT jeszcze bardziej dba o doświadczenia klientów, jeden z 5 filarów projektu E-Lion, oferując w całej gamie samochodów osobowych i pojazdów użytkowych technologię ChatGPT (na 5 rynkach pilotażowych, przed szerszym wdrożeniem, które nastąpi w drugiej połowie 2024 r.). Najbardziej znany model generatywnej sztucznej inteligencji jest zintegrowany z PEUGEOT i-Cockpit i staje się, za pośrednictwem asystenta głosowego „OK PEUGEOT”, prawdziwym partnerem potrafiącym odpowiedzieć na niezliczoną ilość pytań i próśb na dowolny temat.
Po aktywacji asystenta głosowego „OK PEUGEOT” wystarczy wypowiedzieć pytanie, aby ChatGPT odpowiedział na nie w obszerny sposób. Generatywna sztuczna inteligencja może udzielić odpowiedzi na konkretne pytania, na przykład sugerując charakterystyczne dla danego miejsca obiekty do odwiedzenia, prezentując je i prowadząc do nich wg systemu nawigacji, ale może również ożywić podróż poprzez interakcję z pasażerami, dając upust swojej kreatywności.
PEUGEOT, GRACZ W GOSPODARCE O OBIEGU ZAMKNIĘTYM
Stworzenie kompletnego ekosystemu opartego na rozwiązaniach STELLANTIS to kolejny filar projektu E-Lion. Grupa STELLANTIS rozwija działalność w zakresie gospodarki o obiegu zamkniętym w oparciu o „4R”: Regeneracja, Naprawa, Ponowne Użycie i Recykling.
PEUGEOT wpisuje się w to podejście, wykorzystując mniej materiałów – i bardziej zrównoważone materiały – zwiększając ich długość eksploatacji i zapewniając ich recykling po jej zakończeniu. Na przykład nowy PEUGEOT E-3008 składa się w 23% z materiałów pochodzących z recyklingu, w tym stali i polimerów.
Aby zapewnić w Europie recykling pojazdów wycofanych z eksploatacji, STELLANTIS stworzył wraz z Galloo, europejskim liderem w dziedzinie recyklingu, spółkę joint venture o nazwie Sustainera Valorauto. Sustainera Valorauto oferuje firmom i osobom prywatnym kompletne rozwiązanie, które obejmuje odbiór i demontaż pojazdów, odzyskiwanie, odnawianie i wprowadzanie do obrotu części nadających się do ponownego użytku oraz recykling materiałów.
Kolejna spółka joint venture zajmująca się recyklingiem akumulatorów do samochodów elektrycznych w Europie i Ameryce Północnej została zawarta przez STELLANTIS z Orano, światowym liderem w dziedzinie recyklingu. Będzie ona wykorzystywać innowacyjną technologię niskoemisyjną firmy Orano, która pozwala na znaczne odzyskanie materiałów pochodzących z akumulatorów litowo-jonowych.
Nie należy zapominać, że naprawa akumulatorów w wewnętrznym serwisie STELLANTIS zajmującym się tą działalnością stanowi część naszych konkretnych działań podejmowanych od wielu lat.
ZAANGAŻOWANIE MARKI PEUGEOT W EDUKACJĘ
W centrum projektu E-Lion znajdują się ludzie i środowisko. Marka PEUGEOT postanowiła umieścić edukację w centrum swojej odpowiedzialnej strategii i skoncentrować swój wkład na konkretnych działaniach edukacyjnych, które mają wpływ na środowisko.
Wiosną 2023 roku nawiązano pierwszą współpracę z francuskim stowarzyszeniem naukowo-edukacyjnym UNDER THE POLE, którego jedną z misji jest podnoszenie świadomości nowego pokolenia na temat głównych wyzwań związanych z ochroną oceanów. Samochody PEUGEOT BOXER zostały udostępnione do transportu sprzętu podczas wypraw, ale także do holowania jeżdżącej po całej Francji przyczepy edukacyjnej UNDER THE POLE, której celem było prowadzenia działań na rzecz świadomości oceanicznej wśród społeczeństwa i w szkołach.
Dziś PEUGEOT ogłasza drugie partnerstwo na rok 2024 z brytyjską organizacją charytatywną BORN FREE, która działa na rzecz ochrony dzikich gatunków i dzikich miejsc, angażując, edukując i inspirując lokalne społeczności do koegzystencji z dzikimi zwierzętami w Kenii i innych krajach na całym świecie.
Will Travers, współzałożyciel BORN FREE, powiedział: „Rosnąca liczba ludności może doprowadzić do zwiększenia konfliktu z dzikimi zwierzętami, na przykład lwami atakującymi zwierzęta gospodarskie. Jednak dzięki wsparciu i zaangażowaniu Peugeot, BORN FREE wdraża skuteczne, innowacyjne strategie, takie jak ogrodzenia chroniące przed drapieżnikami lub tzw. Bomas, aby chronić ludzi i bydło, zachować zasoby naturalne, chronić dziką przyrodę i lokalną ludność, pomagając zapewnić wszystkim bezpieczeństwo”.
Linda Jackson, dyrektor generalna PEUGEOT: „Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, marka taka jak PEUGEOT musi przyczyniać się do tworzenia bardziej odpowiedzialnego i zrównoważonego świata z myślą o przyszłych pokoleniach. Jesteśmy na dobrej drodze do osiągnięcia naszego celu zerowej emisji dwutlenku węgla, ale istnieją różne sposoby, aby to osiągnąć. Jestem przekonana, że EDUKACJA jest jednym z kluczy do bardziej zrównoważonego świata i dlatego chcemy wnieść swój wkład”.
Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze