Fiat zapowiada premierę na rynku północnoamerykańskim swojego kolejnego produktu, nowego, w pełni elektrycznego Fiata 500e. Samochód jest promowany w najnowszym teledysku Jennifer Lopez do jej singla „Can’t Get Enough”. 30-sekundowy zwiastun można zobaczyć na kanałach społecznościowych marki Fiat, m.in. na Instagramie, TikToku i YouTube.
„Can’t Get Enough” to kontynuacja długiej relacji pomiędzy Fiatem i Jennifer Lopez, która rozpoczęła się ponad dziesięć lat temu, kiedy Fiat 500 wrócił do Stanów Zjednoczonych” – powiedział Olivier Francois, dyrektor ds. marketingu globalnego w Stellantis. – „Wprowadzając do Stanów Zjednoczonych najnowszą edycję naszego całkowicie nowego, w 100% elektrycznego Fiata 500e, świętowanie jego przybycia z Jennifer jest świadectwem podróży, którą rozpoczęliśmy razem w 2012 roku”.
„Can’t Get Enough” to debiutancki singiel z dziewiątego studyjnego albumu Jennifer López „This Is Me… Now”, który można dziś zamówić w przedsprzedaży. To jej pierwszy duży projekt muzyczny od prawie dziesięciu lat, długo oczekiwane doświadczenie muzyczne, ukaże się 16. lutego 2024 roku wraz z nowym pełnym albumem i „This Is Me… Now: A Love Story”.
Nadchodząca wersja Fiata 500e jest drugą odsłoną kolekcji Fiata 500e RM 2024 w Stanach Zjednoczonych. Będzie można go zamawiać od 12. marca 2024 roku. Nowa, całkowicie elektryczna edycja Fiata (500e)RED, która została wprowadzona na rynek w grudniu ubiegłego roku, jest już dostępna do zamówienia na oficjalnej stronie marki, natomiast u dealerów Stellantis ze Stanów Zjednoczonych model będzie dostępny od pierwszego kwartału 2024 roku.
Całkowicie nowa, w pełni elektryczna wersja najbardziej historycznego i kultowego modelu marki Fiat, (500e)RED, pojawi się po tamtej stronie Atlantyku jako pierwszy pojazd elektryczny zasilany akumulatorowo (BEV) oferowany przez firmę Stellantis.
Najlżejszy pasażerski BEV na rynku, (500e)RED, ma szacunkowy zasięg 240 kilometrów (149 mil) dzięki akumulatorowi o pojemności 42 kWh z czasem ładowania poziomu 2 (11 kW) wynoszącym cztery godziny i 15 minut. Możliwości BEV w połączeniu z typowymi elementami stylistycznymi sprawiają, że jest to rasowy Fiat, charakteryzujący się stylem i zrównoważonym rozwojem w swoim segmencie.
Zawsze w modzie
W ramach swojego innowacyjnego planu marketingowego Fiat jest pierwszą marką samochodową, która przyjęła strategię „wprowadzenia produktu na rynek”, aby wywołać szum, pielęgnować lojalność klientów i ostatecznie przyciągnąć nowych potencjalnych klientów. Strategia wprowadzenia produktu na rynek obejmuje tworzenie różnych wariantów 500e, aby pojazd był świeży i interesujący. Każdy model zostanie wypuszczony w określonym czasie w ograniczonej ilości, na wzór udanych inicjatyw realizowanych w branży modowej i projektach haute couture.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Fiat / Stellantis
Najnowsze komentarze