FIAT otrzymał 6 nagród w edycji 2023 ADCI Awards, najbardziej prestiżowej nagrody włoskiej społeczności kreatywnej, promowanej przez Art Directors Club. Marka, wraz z agencją Leo Burnett, wyróżniła się w wielu kategoriach dwoma odrębnymi projektami.
Projekt „No Grey”, opracowany przez agencję kreatywną Leo Burnett i wyprodukowany przez Twister Film, zdobył złoto w kategorii „Corporate PR Communication”, srebro w kategorii „Film” i brąz w kategorii „Social/Digital PR”. Film, który został uruchomiony w czerwcu, podkreśla strategiczną decyzję FIAT o zaprzestaniu produkcji szarych samochodów. Olivier Francois, dyrektor generalny FIAT i globalny CMO Stellantis, wyjaśnia strategię i staje się bohaterem klipu, w którym 600e zanurza się głęboko w kolorze, pod hasłem „WŁOCHY. KRAINA KOLORÓW. FIAT. MARKA KOLORÓW”. Świeży i kolorowy projekt, który ucieleśnia radosnego i popowego ducha charakteryzującego markę FIAT i który osiągnął ponad 10 milionów wyświetleń na Youtube.
Dalszy sukces odniósł film dokumentalny „Pandelleria”, również stworzony przez agencję Leo Burnett i wyprodukowany przez firmę produkcyjną Twister Film. Nakręcony na Pantellerii, gdzie „Pandy są czymś więcej niż ludźmi”, 30-minutowy film zdobył złoto w kategorii „Kreatywne media efektywnościowe”, srebro w kategorii „Brand Entertainment” i brąz w kategorii „Film”.
Film dokumentalny jest nie tylko hołdem dla Pandy, ikony marki FIAT od ponad 40 lat, ale także hołdem dla pracowników zakładu Pomigliano d’Arco.
źródło: Fiat
Najnowsze komentarze