Renault promował swoje samochody opierając się w znacznej mierze na kolejnym sukcesie teamu w Formule 1. Zwłaszcza reklamy prasowe czerpały z tego wyniku pełnymi garściami.
Citroën z wydatkami reklamowymi w październiku zajął piąte miejsce w miesiącu. Trudno się było nie natknąć na telewizyjne spoty jeżdżącego po lodzie CitroMena – transformera na bazie Citroëna C4. Bardzo ciekawa reklama, choć śniegu i lodu akurat w Europie nie widać ;-) To jednak jest drobiazg – wielu kierowców się z tego wręcz cieszy.
Citroën zajmuje piątą pozycję także w narastającym rocznym rankingu największych reklamodawców. Nie widać tu bowiem sezonowości oferty – wielomiesięczna akcja dużych rabatów trwa i klienci do niej przywykli. Citroën wydał na reklamę w tym roku już 45,4 miliona złotych.
Na podstawie danych opublikowanych przez IBRM SAMAR
KG
Najnowsze komentarze