Free2move, światowy lider mobilności, i SHARE NOW, lider rynku i pionier współdzielenia samochodów w Europie, ogłaszają wzmocnienie swoich dwóch aplikacji w Paryżu i Madrycie dla działalności związanej z car sharingiem samochodów. Jest to duży krok w kierunku celu Stellantis’s Dare Forward 2030, jakim jest wzrost dochodowej usługi mobilności Free2move.
Po przejęciu SHARE NOW w lipcu, Free2move wchodzi w kluczowy etap procesu synergii obu marek. Dzięki udanej pracy zespołowej, klienci skorzystają z ulepszonej oferty w Paryżu i Madrycie, gdzie działają obie firmy.
Od dziś wszystkie pojazdy SHARE NOW zostaną zintegrowane z aplikacją Free2move. Dzięki temu klienci Free2move będą mogli zarezerwować i zamówić samochód SHARE NOW na minuty lub na różne pakiety godzinowe – w prosty sposób za pośrednictwem aplikacji Free2move. Ta głęboka integracja jest pierwszą częścią harmonizacji usług car-sharingowych Free2move i SHARE NOW w Paryżu oraz w Madrycie. Kolejną częścią tego procesu jest wyrównanie obu flot. Do końca pierwszego kwartału 2023 roku obie floty mają być całkowicie dopasowane, tak aby klienci obu usług mogli korzystać z tych samych pojazdów.
Zoptymalizowana flota, zelektryfikowana i możliwa do zarezerwowania w obu aplikacjach
Flota będzie dostosowana do użytkowania przez klientów B2C i B2B pochodzących z obu aplikacji, umożliwiając dłuższe i bardziej komfortowe podróże. Będzie się składać wyłącznie z nowoczesnych i zelektryfikowanych pojazdów. Nowe samochody będą oznaczone napisem „SHARE NOW Joins Free2move”, aby pokazać nowy sojusz klientom i opinii publicznej. W Paryżu klienci skorzystają z nowego Peugeot e-208 i Fiata 500e, a w Madrycie Fiat 500e dołączy do istniejących Jeep® Renegade Hybrid i Peugeot e208.
„Jestem bardzo dumna z tego pierwszego etapu integracji SHARE NOW, która pokazuje naszą zdolność do skupienia się razem na wspólnym celu, jakim jest rozwijanie możliwości dla naszych klientów poprzez oferowanie im szerszej gamy usług i samochodów” – powiedziała Brigitte Courtehoux, dyrektor generalny Free2move. „Ta nowa synergia między obiema aplikacjami pozwala nam być jeszcze bardziej atrakcyjnym dla naszych obecnych użytkowników i dotrzeć do większej liczby klientów, dzięki naszym nowym pojazdom”.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze