Piątą pozycję w rankingu najpopularniejszych marek w naszym kraju (licząc sprzedaż skumulowaną od początku roku) utrzymał Renault. W listopadzie sprzedano 1101 samochodów tej marki – niestety to wynik gorszy o niemal 16% od sprzedaży październikowej. W stosunku do listopada ubiegłego roku Renault odnotował jednak przeszło 15-procentowy wzrost. W odniesieniu zaś do analogicznego okresu roku ubiegłego (czyli za 11 miesięcy) sprzedaż spadła o 6,43% – z 15.270 na 14.288 samochodów.
Peugeot uplasował się na ósmym miejscu – to spadek dla tej marki. W listopadzie klienci zamówili 1393 samochody z Lwem na masce – o 2,65% więcej, niż w październiku i jednocześnie o 39,58% więcej, niż w listopadzie 2005 roku. Skumulowany wynik tegorocznej sprzedaży tej marki wynosi 13.677 aut – to mniej o blisko 3% w stosunku do ubiegłego roku, gdy Peugeoty kupiło w ciągu 11 miesięcy 14.089 klientów.
Wciąż na dziewiątej pozycji pod względem sprzedaży znajduje się Citroën. W listopadzie nastąpił wzrost sprzedaży w stosunku do października – Cytrynki wybrało 1143 klientów, czyli o prawie 13% więcej, niż miesiąc wcześniej. W odniesieniu do listopada 2005 r. dało to wzrost aż o 56,79%! Niestety sprzedaż w innych miesiącach bieżącego roku nie była tak znakomita i Citroën odnotował jej spadek – z ubiegłorocznych 12.197 na aktualne 10.896 samochodów.
Przed nami ostatni miesiąc roku, a w zasadzie – jego dwie dekady. Jak będą się kształtowały ceny? Jaką polityka cenowa przyniesie sprzedaż? Czy będziemy czekać na nowy rocznik, czy skorzystamy z coraz liczniejszych promocji? O tych organizowanych przez przedstawicielstwa i dealerów francuskich marek staramy się Was na bieżąco informować. Warto śledzić nasze newsy…
KG
Najnowsze komentarze