Bolid DS Automobiles znowu się ściga! Tor Misano we Włoszech będzie gospodarzem pierwszego wyścigu E-Prix w dniach 13-14 kwietnia, podczas którego odbędą się dwa wyścigi zapowiadające się na bardzo zaciętą walkę. Wyścigi w Misano będą stanowić szóstą i siódmą rundę 10. sezonu Mistrzostw Świata Formuły E ABB FIA DS Automobiles i jego partner PENSKE AUTOSPORT mają na celu zdobycie większej liczby punktów, aby powrócić do czołówki mistrzostw.
Tor Misano we Włoszech będzie gospodarzem pierwszego wyścigu E-Prix w dniach 13-14 kwietnia, podczas którego odbędą się dwa wyścigi zapowiadające zaciętą walkę. Wyścigi na torze Misano będą stanowić szóstą i siódmą rundę 10. sezonu Mistrzostw Świata Formuły E ABB FIA. DS Automobiles i jego partner PENSKE AUTOSPORT dążą do zdobycia większej liczby punktów, aby powrócić do czołówki mistrzostw.
Po Tokio przyszła kolej na Misano, które w ten weekend będzie gospodarzem pierwszego wyścigu E-Prix, rozpoczynającego europejski etap Formuły E. Misano World Circuit Marco Simoncelli to stały tor, skrócony do 3,381-kilometrowego okrążenia dla Formuły E. Ten szybki układ, z kilkoma długimi zakrętami, będzie stanowił nowe wyzwanie, jeśli chodzi o zarządzanie energią dla 11 zespołów na starcie.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie, aktualne, ciekawe
Za kierownicą konkurencyjnego bolidu DS E-TENSE FE23 Jean Eric Vergne – jedyny dwukrotny mistrz świata Formuły E – oraz zdobywca tytułu w 2022 roku Stoffel Vandoorne będą mieli do dyspozycji wszystkie narzędzia, aby przywieźć do domu więcej punktów dla zespołu DS PENSKE.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
Pierwszy wyścig w Misano odbędzie się o godzinie 15:00 czasu środkowoeuropejskiego w sobotę 13 kwietnia, a drugi wyścig rozpocznie się następnego dnia o tej samej porze.
„Wszystkie zespoły będą zapoznawać się z nowym torem podczas pierwszego wyścigu Sezonu 10 w Europie. Misano to stały tor, ze wszystkimi zaletami, jakie niesie ze sobą przyczepność i jakość asfaltu. Jest to idealnie gładka nawierzchnia, ale największym wyzwaniem będzie zarządzanie energią. Wynika to z szybkiej natury toru, gdzie kluczowa będzie strategia i umiejętność efektywnego zarządzania energią. Jesteśmy dobrze przygotowani, mamy bardzo szybkiego DS E-TENSE FE23 i dwóch świetnych mistrzów, którzy go poprowadzą. Celem jest osiągnięcie lepszego wyniku niż podczas ostatniego wyścigu w Tokio, a przede wszystkim powrót do czołówki” – powiedział Eugenio Franzetti, dyrektor DS Performance.
Najnowsze komentarze