Okazało się, że samochody WRC mogą być dopuszczone zarówno w Rajdzie Agapit, jak i w Rajdzie Polskim (aspirującym przecież do rangi eliminacji Mistrzostw Świata!!!) nie mogą być klasyfikowane. Ich przejazd jest możliwy tylko, jako tzw. zerówki. Paranoja!
Hołek wpłacił już zaliczkę na wynajęcie Xsary. Ciekawi jesteśmy stanowiska Citroën Sport w całej tej sprawie. Przypomnijmy, że zespół liczył na zapoznanie się z trasami, logistyką, polskimi realiami. No to się chłopaki zapoznali…
Ciekawy jestem, czy decydenci polskiej federacji sportów samochodowych zastanowili się nad reperkusjami. A może właśnie się zastanowili i decyzja była w pełni świadoma?… Byłoby tym gorzej dla nas. Czy w tym kraju nie mamy szans na normalność? Czy wszystko musi być postawione na głowie? Nie sądzę, by w tej sytuacji Citroën Sport lobbował za organizacją eliminacji Rajdowych Mistrzostw Świata w Polsce…
Cisną mi się na usta (i palce) bardzo ostre słowa, ale boję się, że w efekcie zamkną nasz wortal – cenzura powraca, a demokratyczne decyzje, to był w tym kraju krótki epizod na przełomie XX i XXI wieku. Bo niech ktoś nam – kibicom – wyjaśni, dlaczegóż to auta klasy WRC miałyby nie punktować w Rajdzie Polski?
KG
Najnowsze komentarze