DS 7 to najnowsza propozycja DS Automobiles, producenta samochodów premium koncernu Stellantis. Samochód jest następcą doskonale przyjętego przez rynek DS 7 Crossback. W sieci pojawiła się właśnie najnowsza artystyczna reklama tego modelu.
Nawiązanie do sztuki nie jest w niej przypadkowe. DS Automobiles używa hasła „duch awangardy”, który odnosi się do zupełnie nowego stylu i oferty podróżowania z użyciem czegoś w rodzaju małego dzieła sztuki. DS 7 jest bowiem na swój sposób wyjątkowym, oferując niezwykłe wnętrze, bogate, ręcznie wykończone i wyjątkowo spójne pod względem projektu. Wszystko tu jest nastawione na komfort i ucztę dla oczu. Cieszą wysokiej jakości materiały, takie jak polerowany metal i skóra, jest wyjątkowy zapach i analogowy zegarek, który wyłania się z deski rozdzielczej po naciśnięciu przycisku start. I taki artystyczny jest właśnie klimat tej reklamy.
Zobacz: DS 7 – wszystko o nowym luksusowym SUVie
DS 7 podróżuje tutaj po białej kartce czerpanego papieru a jego podróż pozostawia malarski ślad. Im dłużej jedzie, tym pełniejszy jest obraz, który powstaje za samochodem. „Podróż zaczyna się od pustej karty” – mówi lektor. „Piękno polega nie na tym, że wiesz, w którą stronę pójdziesz, ale na tym, co pcha Cię do przodu”.
W filmie widzimy motyw sztuki i tworzenia, coś, co jest bardzo bliskie filozofii DS a jednocześnie stanowi przeciwieństwo stechnicyzowanego i zrobotyzowanego, nieco sztucznego świata niemieckich czy japońskich samochodów. Ta nuta kreacji, wyraźnie zaznaczona, skierowana jest do klientów – tych, którzy szukają czegoś wyjątkowego, wyróżniającego się oraz innego.
Zobacz: Sprawdź wyjątkową ofertę DS Automobiles w Polsce
I chociaż widać tutaj też pewną dosłowność, to warto docenić ten posmak świata artystów i sztuki, któryproducent samochodów próbuje przenieść także do świata motoryzacji.
Najnowsze komentarze