Nowy Peugeot 2008 zwyciężył głosami internautów w trzeciej edycji plebiscytu The Best of Moto, w kategorii „Mały samochód dla aktywnych”.
W czasie gali, która odbyła się przedwczoraj w formule online ze względu na sytuację sanitarną, zwycięstwo Peugeot 2008 w kategorii „Mały samochód dla aktywnych”, ogłosił Tomasz Korniejew, redaktor naczelny moto.pl.
Zwycięstwo w tegorocznej edycji The Best of Moto to kolejne już wyróżnienie dla nowego Peugeot 2008, kandydata do międzynarodowego tytułu „Samochód Roku 2021”. Peugeot 2008 uzupełnia bogatą ofertę zupełnie nowych modeli marki oraz kontynuuje proces elektryfikacji gamy oferując, oprócz wydajnych silników spalinowych, również w 100% elektryczny napęd. Zwycięstwo tego modelu to również kolejne wyróżnienie dla marki Peugeot w konkursie The Best of Moto – w zeszłym roku laureatem w kategorii „Samochód Miejski” został nowy Peugeot 208, zwycięzca w międzynarodowym konkursie „Samochód Roku 2020”. Niezmiernie cieszy mnie uznanie, jakie nasze modele znajdują w oczach czytelników portalu moto.pl – powiedział Paweł Gawryluk, dyrektor marki Peugeot w Polsce.
Pierwsza odsłona modelu Peugeot 2008 miała miejsce w czerwcu 2019 roku, a na polski rynek trafił on w grudniu tego samego roku. Proponuje ultranowoczesną interpretację intuicyjnego i wszechstronnego samochodu, który doskonale wpisuje się w ekscytującą wizję przyszłości.
Styl nowego Peugeot 2008 przyciąga uwagę i wyróżnia się na tle innych samochodów. Jego profil charakteryzują trójkątne przetłoczenia dające efekt jednorodności i dynamiki. Tylne LED-owe światła, przypominające trzy pazury wbudowane w atletyczne nadwozie, łączy czarny pas. Wnętrze zwraca uwagę jakością wykończenia. Peugeot 2008 jest bogato wyposażony w najnowocześniejsze technologie z nową generacją Peugeot i-Cockpit® 3D, który zapewnia efekt immersji. Peugeot 2008 proponuje również nowe systemy wspomagania prowadzenia opracowane z wykorzystaniem najlepszego know-how marki. Klienci mają wolność wyboru pomiędzy trzema różnymi rodzajami napędu: elektrycznym, benzynowym i wysokoprężnym. Każda z tych wydajnych jednostek dostarczy im niezwykle stymulujących doznań z jazdy.
PEUGEOT
Marka Peugeot wykorzystuje strategię technologicznej ofensywy i elektryfikacji gamy, i z entuzjazmem rozpoczyna erę energetycznej transformacji. Peugeot oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji. Peugeot działa w blisko 160 krajach i posiada sieć ponad 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2019 r. marka sprzedała prawie 1 500 000 samochodów na całym świecie. Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.
Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych wersji, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać wyłącznie za dodatkową opłatą.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze