Nowa Dacia Duster to najchętniej wybierany przez Kowalskiego SUV. W 2021 r. zdecydowało się na niego 5648 osób. To także drugi najpopularniejszy samochód wśród klientów indywidualnych w Polsce. Wyniki Dacii mogłyby być jeszcze wyższe, gdyby nie problemy z dostępnością nowych aut, wynikające z kryzysu półprzewodników na rynku motoryzacyjnym.
Dacia Duster jest swojego rodzaju sensacją na polskim rynku, mocno zdominowanym do niedawna przez marki niemiecki i japońskie. Pod względem popularności w tym segmencie pokonała takie modele jak Toyota RAV4, Hyundai Tucson czy Kia Sportage.
Zobacz: Nowa Dacia Duster 100 LPG – czy warto?
Budżetowy SUV przekonuje klientów do siebie nie tylko niższymi od konkurencji kosztami zakupu, ale również niskimi kosztami eksploatacji, związanymi m.in. z możliwością zakupu fabrycznej instalacji LPG. Samochód oferuje też niezły komfort zawieszenia a wyborowi wyposażenia trudno coś zarzucić.
Zobacz: Dacia Duster 130 KM FL czy to najlepsza wersja?
Polskich klientów do zakupu zachęca również bardzo wysoka wartość tych samochodów na rynku wtórnym. Dacia Duster trzyma cenę lepiej niż zdecydowana większość jej konkurentów i nawet najstarsze egzemplarze są cenione, szybko się sprzedają.
Dacia Duster przeszła niedawno facelifting, który upodobnił ją do pozostałych modeli, takich jak nowa Dacia Logan i nowa Dacia Sandero. Ten ostatni samochód również odniósł sukces – znalazł się na ósmym miejscu zestawienia najchętniej kupowanych przez klientów indywidualnych – co przy tak dużej konkurencji jest dużym osiągnięciem.
https://www.youtube.com/watch?v=L8rFVWdP5rk
źródło danych: Samar
Najnowsze komentarze