Nowy Citroën C3 nadjeżdża a wraz z nimi zmiany w sposobie zamawiania. Marka upraszcza stronę internetową i konfigurator.
Oprócz oferowania komfortowych produktów, które zapewniają poczucie spokoju, ambicją Citroëna jest uproszczenie doświadczenia motoryzacyjnego we wszystkich jego aspektach, od wyszukiwania informacji po serwis samochodu i usługi on-line.
Zobacz: Aktualności na temat Citroëna. Codziennie
Zgodnie z tym podejściem, Citroën wykorzystuje wprowadzenie na rynek zupełnie nowego modelu C3, symbolizującego łatwy dostęp do mobilności elektrycznej, aby całkowicie zmienić doświadczenia klientów w internecie, konsolidując wszystkie elementy związane z tym modelem na jednej, syntetycznej, estetycznej i ergonomicznej stronie.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje, wyprzedaż rocznika
Ta ewolucja, mająca zastosowanie na smartfonach, tabletach i komputerach, początkowo dotyczy ë-C3, na który zamówienia są otwierane dzisiaj na większości rynków europejskich, i będzie stopniowo wdrażana w innych modelach. Zaprojektowany z myślą o łatwości i przyjazności, nowy portal oferuje intuicyjną platformę umożliwiającą użytkownikom złożenie zapytania i zakup samochodu Citroën w prostszy i bardziej efektywny sposób za pomocą zaledwie 3 kliknięć.
Zobacz: Testy samochodów Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
Nowa architektura ma na celu zapewnienie większej prostoty poprzez natychmiastowy dostęp do wszystkich informacji i wyświetlanie ich z większą jasnością i przejrzystością.
Polskiej wersji zamówienia C3 jeszcze nie ma.
Przejdź teraz na stronę Citroën.pl
źródło: Citroën
Najnowsze komentarze