Alexandre Moulin został mianowany Dyrektorem Marketingu Renault we Francji ze skutkiem od 1 września 2023 roku. Będzie podlegał Ivanowi Segalowi, dyrektorowi sprzedaży marki Renault we Francji, i będzie odpowiedzialny za zdefiniowanie i kierowanie strategią marketingową zgodną z planem strategicznym marki, aby przyczynić się do atrakcyjności i sukcesu modeli i marki.
Alexandre Moulin, absolwent finansów w Ecole des Hautes Etudes Commerciales (HEC Paris), rozpoczął swoją karierę w Renault Consulting w 2008 roku, pracując nad projektami inżynieryjnymi we Francji oraz komercyjnymi w Indiach i Izraelu. W 2011 r. awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu premium w regionie Azji, Afryki i Pacyfiku, pracując w Paryżu, a następnie w Hongkongu.
W 2014 r. dołączył do Renault Retail Group jako szef sprzedaży, zwłaszcza w Porte de Vincennes. W 2017 r. dołączył do Renault Benelux w Amsterdamie, aby koordynować cyfrową transformację belgijskich i holenderskich spółek zależnych, a w 2018 r. objął kierownictwo działu komunikacji marketingowej obu spółek zależnych.
W 2020 r. zostanie koordynatorem ds. marketingu we Francji i dyrektorem ds. marketingu produktowego marki Dacia. W 2021 r., wraz z uruchomieniem planu strategicznego Renaulution, został mianowany sekretarzem wykonawczym Działu Usług Handlowych Grupy.
Od 2022 r. jest wiceprezesem Group Marketing Services & Data, odpowiedzialnym za zarządzanie agencjami reklamowymi, inwestycjami medialnymi, ekspertyzą cyfrową i danymi w celu poprawy doświadczeń klientów i efektywności marketingowej.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze