W tym roku na rynku brazylijskim zadebiutował nowy Ram Rampage, który z miejsca okazał się sukcesem. Pick-up przyczynił się do rekordowych wyników należącej do Stellantis marki. Od początku roku sprzedaż firmy wzrosła aż o 213%.
Rok 2023 jest bardzo udany dla amerykańskiej marki Ram, przede wszystkim dzięki nowemu modelowi Rampage, który został zaprojektowany i opracowany w Brazylii a jego produkcją zajmuje się lokalny zakład. Pick-up zadebiutował w czerwcu tego roku i właściwie z miejsca zdobył zainteresowanie, które wręcz przerosło oczekiwania producenta. W ciągu pół godziny od otwarcia zamówień sprzedano 500 egzemplarzy. Kolejne miesiące tylko potwierdzają rynkowy sukces. W październiku zarejestrowano 2.542 egzemplarze Rampage, co dało pojazdowi miejsce w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się pick-upów w Brazylii.
Łącznie w minionym miesiącu nowych nabywców znalazło 3.081 pick-upów Ram, co jest najlepszym miesięcznym wynikiem w historii producenta na tym rynku. Marka osiągnęła 1,5% udział w rynku samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych. Jeśli weźmiemy pod uwagę tylko segment kompaktowych, średnich i dużych pickupów, Ram zdobył 13,6% udziału.
Od początku roku sprzedaż Ram wyniosła 10.417 samochodów, co stanowi wzrost o 213% w porównaniu z tym samym okresem roku 2022. Oprócz Rampage sprzedaż obejmuje również importowane pickupy. Klienci zarejestrowali w 2023 roku już 2.868 egzemplarzy modelu 3500, 1.824 sztuki Classic oraz 1.367 sztuk 2500. Patrząc tylko na rynek premium, te trzy modele plasują się wśród 10 najlepiej sprzedających się pick-upów w kraju. W zestawieniu nie pominięto także modelu 1500, którego sprzedaż w tym roku wyniosła 1.225 pojazdów.
Marka Ram ogłosiła niedawno zmiany w swojej strukturze. Herlander Zola objął stanowisko starszego wiceprezesa ds. operacji handlowych marki w Brazylii, a Raquel Ribeiro przejął rolę dyrektora handlowego.
Najnowsze komentarze