Peugeot rozpoczyna nową kampanię reklamową w Ameryce Południowej. Porusza w niej ważne tematy takie jak takie jak wolność, miłość i praca a także nowe technologie.
W nowej kampanii reklamowej, przygotowanej przez agencję Open, pojawiają się ważne w życiu każdego z nas tematy, takie jak wolność, miłość i praca. W spocie wykorzystywana jest wiadomość głosowa w aplikacji Whatsapp jako źródło komunikacji bohaterów ze swoimi młodszymi wersjami. Spot ma zwrócić uwagę na kilka aspektów Peugeot 208, najpopularniejszego samochodu Europy w 2022 roku. To między innymi świetny, ponadczasowy wygląd, nowoczesne wnętrze, spalinowe i elektryczne napędy czy znakomite właściwości jezdne.
„Peugeot od pewnego czasu pracuje nad nowym pozycjonowaniem swojego modelu 208 na rynku, stąd decyzja o rozpoczęciu w tym czasie kampanii skoncentrowanej na użytkownikach” – powiedział Sebastián Giménez, dyrektor komunikacji marketingowej marki. „Koncepcja Przyszłość nas przyciąga proponuje przekaz między pokoleniami, który skupia się na przeformułowaniu dorosłości, tak jak ją pojmujemy, w oparciu o spostrzeżenie, że obecna trzydziestka nie jest trzydziestką sprzed lat” – powiedział Facundo Varela, szef agencji DDB, realizującej spot. Produkcję zrealizowała firma Virgen Films a reżyserią Pucho Mentasti i Hernán Jauregui.
W Polsce cena Peugeot 208 zaczyna się od 77.100 zł. Skonfiguruj swojego Peugeot teraz.
Miejskie samochody marki od wielu lat cieszą się ogromną popularnością a Peugeot stworzył wiele kreatywnych reklam. Najsłynniejszą z nich jest niewątpliwie „Rzeźbiarz”, czyli reklama Peugeot 206 stworzona w Indiach.
Najnowsze komentarze