Peugeot 3008 w TOP 10 samochodów z najniższą utratą wartości w UK

20 7 058

Peugeot 3008 znajduje się wśród dziesięciu samochodów z najniższą utratą wartości po trzech latach na rynku brytyjskim. 

Nowoczesny SUV Peugeot jest bardzo chętnie kupowany przez europejskich klientów. Od momentu premiery znajduje się na szczytach list popularności w swojej klasie. Zdobył też wiele tytułów i wyróżnień, w tym Europejski Samochód Roku w 2017 roku. Jest ceniony przez klientów, czego najlepszym dowodem jest zachowanie imponującej wartości po trzech latach od zakupu.

  • Średnia cena nowego samochodu : 25.028 £
  • Średnia wartość utracona po 3 latach i 30.000 mil: – 9.515 £
  • Średnia zachowana wartość: 62%

Oznacza to, że model model posiada ponad trzy piąte swojej pierwotnej wartości.

Podobnie wygląda utrata wartości na rynku w Polsce. Rocznik 2017 wyceniany jest w ogłoszeniach na około 80 tysięcy złotych. Do tego tematu niebawem wrócimy.

źródło: This is Money UK

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
6 Wątki komentarzy
14 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
17 Autorzy komentarzy
lanosMarcinKamaMichałMichał Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Open Space
Gość
Open Space

czemu na stronie Peugeota nie ma o tym ani słowa? czy marketing na Krakowskiej się w końcu obudzi z zimowego snu?

dealer
Gość
dealer

Bo oni są od pobierania pensji raz na miesiąc

Ma
Gość
Ma

A ktoś się u nich zajmuje czymś takim? Po co?

Jaro
Gość
Jaro

Moim zdaniem Peugot w nazym kraju jest malo rozreklamowany. Sa to dobre samochody. 3008 bije konkurentów na łeb wyglądem funkcjonowaniem i kokpitem trochę drogi ale cos za coś

Roman
Gość
Roman

Peugeot jest najlepszy zgadzam się z kolegą Jaro

Slawo
Gość
Slawo

3008 ma dość sztywne zawieszenie, raczej są narzekania, że zbyt sztywne przy 19′. Testowałem większość konkurentów pod tym kątem i jest dużo gorzej, właśnie zależało mi na twardym zawieszeniu. Faktycznie dla mnie również mogłoby być sztywniejsze, ale fizyki nie oszukasz w końcu to wysoki SUV. Mam 19′, opony 235/50 i jest dobrze, może to jest rozwiązanie. Oczywiście moja Megane III GT line jeździła dużo lepiej w zakrętach, ale to inna klasa i nie można tego samego oczekiwać od SUV.

Slawo
Gość
Slawo

P.S. Odpowiadałem na komentarz, który został usunięty, ciekawe czemu.

Michał
Gość
Michał

chyba odpowiedziałeś na mój bo widzę, że go usunięto….hmm dlaczego? bo napisałem o drgającej masce?

Michał
Gość
Michał

choć nie mam pewności, czy mój komentarz był pod tym artykułem:-)

Przemysław
Gość
Przemysław

Pegot…? faktycznie, nawet słownika użyć nie potrafisz.

Tomek
Gość
Tomek

Panie Krzysztofie, robicie kawał dobrej roboty. Czasami wydaje mi się, że gdyby nie pan i osoby z redakcji to w Polsce o wielu takich sprawach nikt by nie wiedział. Jakby nikogo z Peugeota nie obchodziło co się dzieje z ich samochodami, co myślą ludzie, którzy kupują te auta, co warto promować. Dziękuje w imieniu koleżanek i kolegów handlowców. Pomagacie nam!

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Dziękujemy. Z drugiej strony trochę rozumiem importera – interesuje go (a w każdym bądź razie powinien interesować) lokalny rynek. My zaś od dawna podchodzimy do tematu francuskiej motoryzacji globalnie. Wiadomo – wszystkiego Państwu nie przekażemy, ale staramy się możliwie szeroko podchodzić do tematu.
Dziękuję za uznanie.

handlowiec gda
Gość
handlowiec gda

Podpisuje się pod tą wypowiedzią i dołączam do podziękowań.

gliwice
Gość
gliwice

Mam pytanie do Peugeot Polska: czemu ta informacja nie jest przez was szeroko reklamowana w prasie, radiu i telewizji? Wartość samochodu to jeden z argumentów sprzedażowych.

Slawo
Gość
Slawo

A co mają nagłaśniać? Informacja dotyczy rynku brytyjskiego. U nas najwyższą wartość w/g Samaru osiąga Hyundai Tucson i inne marki. Niestety Peugeot nie załapał się do rankingu, więc nie wiadomo jak wypada w Polsce.

Ramzes
Gość
Ramzes

Kiedy szukałem SUVa, jeździłem Tucsonem i ze względu na zawieszenie i jakość plastików odpadł na starcie. Ostatecznie kupiłem właśnie 3008 1.6 180 koni w automacie benzyna. Trochę czasu zajęło mi niestety znalezienie optymalnej oferty i negocjacje z dealerami. Za rok kończy mi się leasing i jeśli wejdzie 3008 po faceliftingu będę rozważał ponowny zakup.

Kama
Gość
Kama

Cena z normalnym silnikiem zaczyna się od 140 tys. Nie, dziękuję.

Marcin
Gość
Marcin

Mam od kilku miesięcy w leasingu 5008, czyli 3008 z dłuższą budą – do drugiego słupka oba auta są identyczne. Wszystko ładne, dizajnerskie, elektronika oszałamia, ale po paru tygodniach jazdy ahy, ehy mijają i zaczynasz sobie uświadamiać jaka atrapa te wszystkie tech-nowinki: asystent pasa – nawet na lekkich łukach przestaje działać, active break w zasadzie tylko ostrzega na wyświetlaczu i nic nie robi, automatyczne światła drogowe to dyskoteka dla innych na drodze, jak myjesz auto na myjni z pilotem w kieszeni to tylna klapa otwiera się przy myciu, a organizacja ustawień w systemie to kompletny chaos. Z przodu mało miejsca… Czytaj więcej »

lanos
Gość
lanos

Ta cała elektronika jest wręcz niebezpieczna, bo daje złudne poczucie bezpieczeństwa kierowcy. Pamiętam sprawę, kiedy kierowca kłócił się z policjantem o to, że na pewno nie zajechał drogi zmieniając pas, bo przecież go komputer nie ostrzegał.
Co z tego, ze zajechał drogę i doprowadził do kolizji na co byl dowód – nagranie z kamery. Do konca uważał, że to niemożliwe, bo mu sie lampka w lusterku nie świeciła. ;)

Slawo
Gość
Slawo

@Marcin masz typowy syndrom wydanych pieniędzy, nie martw się przejdzie. Kupiłeś auto w ciemno? Idź do VW i Mazdy na jazdę testową, szybko zmienisz zdanie. U mnie Active Brake działa OK, zatrzymuje auto zawsze, jedyna uwaga to zbyt „odważnie” czeka przed hamowaniem :D Asystenta pasa używam tylko na autostradach, zbędny gadżet. Na klapie masz przycisk do wyłączenia automatycznego otwierania, skoro operujesz myjką koło czujnika nie dziwne, że się otwiera.