Jak wyglądało porównanie samochodów z 1987 roku w ramach testu Peugeota 505 V6 przeprowadzonego przez brytyjskie czasopismo Motor? Poczytajcie.
Peugeot 505
Wiele lat obecny na rynku, ale wciąż stylowy duży Peugeot podkreśla swoją atrakcyjność dzięki silnikowi V6. Osiągi i ekonomia są może przeciętne jak na standardy klasy, ale silnik wyróżnia się płynnością i elastycznością Krótkie przełożenia dają sportowe wyczucie, w połączeniu ze zgrabną zmianą biegów i prawdopodobnie najlepszym podwoziem dla dużego sedana Zawieszenie oferuje dobre tłumienie i wyciszenie Dobrze wykończony i luksusowo wyposażony, 505 V6 jest przestronny, ale ze sportową atmosferą.
BMW 528i
Dobre osiągi dzięki jedwabiście gładkiej rzędowej szóstce Świetny samochód dla kierowcy z dobrym prowadzeniem, doskonałą pozycją za kierownicą i przyjemną zmianą biegów Przyrządy, wykończenie, wysoka prędkość przelotowa i dobre ogrzewanie/wentylacja to punkty przemawiające na jego korzyść Komfort jazdy nie jest jednak tak dobry, jak u wielu rywali. Dość dobrze wyposażony, z szeroką gamą opcji dostępnych za dodatkową opłatą
Fiat Croma Turbo
Najwyższy w gamie Fiata Croma, Turbo ie oferuje bardzo dobre osiągi i przyzwoitą ekonomię w pakiecie o dobrej wartości. Występuje pewne opóźnienie turbo, a mocne przyspieszenie może wywołać problemy z ciągłością mocy i momentu. Podstawowe prowadzenie jest dobre, natomiast jazda nierówna i niespokojna przy niskich prędkościach. Skrzynia biegów jest płynna, hamulce z ABS-em mocne, a Croma jest przestronna i dobrze wyposażona. Niechlujny projekt deski rozdzielczej psuje wykończenie wnętrza, ale Croma Turbo jest atrakcyjną propozycją.
Ford Granada 2.4 Ghia
Nowy 2,4-litrowy silnik V6 wypełnia lukę w gamie silników Granady. Nie jest to duży postęp, oferujący przyzwoite osiągi, ale słabą reakcję przepustnicy i rozczarowujące spalanie. Prowadzenie pozostaje zwinne, a jazda znakomita. Hamulce z ABS i ogromna przestrzeń wewnętrzna to zalety, ale pozycja za kierownicą i zmiana biegów są mniej atrakcyjne. Przełączniki, komfort foteli i wykończenie dobre, wyposażenie genialne. Nadal potrzebuje lepszego silnika.
Rover 825i
Elegancki, prestiżowy samochód Rovera czerpie korzyści ze współpracy z Hondą. Silnik V6 w 825i jest mocny, płynny i wyrafinowany, ale zapewnia dyskusyjne spalanie, podczas gdy długie biegi pogarszają słabą elastyczność. Jazda, prowadzenie, zmiana biegów należą do najlepszych, ale przestronność jest ledwie wystarczająca. Kabina ładnie wykończona i kompleksowo wyposażona; jakość wykonania najnowszych samochodów jest w porządku. Tańszy Rover 820Si przewyższa 825i pod względem mocy w średnim zakresie i oszczędności paliwa.
Volvo 740
Turbodoładowane Volvo serii 700 jest teraz dostępne jako 740, jeśli chcesz mieć manualną skrzynię biegów. Czterocylindrowy silnik o pojemności 2,3 litra zapewnia oszałamiające osiągi w połączeniu z doskonałymi właściwościami jezdnymi jak na samochód z turbodoładowaniem. Jazda i prowadzenie są również dobre, pomimo prymitywnego tylnego zawieszenia . Jakość wykonania jest pierwszorzędna, a 740 Turbo łączy w sobie bardziej sportowy charakter niż droższy 760 bez poświęcania komfortu. Cena podstawowa obejmuje kilka dodatków.
Najnowsze komentarze