Od momentu wprowadzenia w 2016 roku nowego Peugeot 3008, marka z lwem przechodzi transformację i osiąga duże sukcesy. Niedawno szefową marki została Linda Jackson, która kontynuuje zmiany. W jakim kierunku będzie zmierzać Peugeot?
Zamierza koncentrować się na utrzymaniu tempa wzrostu w Europie oraz pozyskiwać kolejne rynki. Rozwój międzynarodowy to jeden z priorytetów marki. „W 2020 roku rozwinęliśmy się w pięciu z naszych sześciu regionów; jedynym, w którym to się nie udało, były Chiny. Na arenie międzynarodowej wciąż mamy dużą szansę, dzięki pełnej gamie, jaką posiadamy: dobre SUV-y a także niektóre modele opracowane specjalnie na rynki międzynarodowe – na przykład pick-up Landtrek dla Ameryki Południowej, Bliskiego Wschodu i Afryki” – powiedziała Linda Jackson.
„W Chinach nie mam wymówek. Nie jesteśmy tam, gdzie powinniśmy, i zasadniczo przebudowujemy ofertę. Peugeot przygotował kilka modeli dla tego rynku – na przykład 508L oraz 4008.” – dodała.
Każda z marek koncernu Stellantis ma swoją odrębność i tożsamość. Peugeot nie jest tu wyjątkiem.
„Nasze pozycjonowanie jest inne i to przepis, który dobrze działa. A kiedy patrzymy na klientów, widzimy że się różnią. Klienci Opla to inne osoby niż klienci Peugeota: oni nie szukają tego samego. Kiedy ludzie kupują Peugeoty, to dlatego, że podoba im się design, który różni się od designu Citroëna lub Opla” – powiedziała Linda Jackson.
Peugeot pozostanie marką popularną ale z wyższej półki. „”Chcę, żebyśmy byli marką dostępną i popularną, ale z wyższej półki” – podsumowała szefowa marki.
źródło: Autocar UK
Najnowsze komentarze