poniedziałek, 15 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Peugeot Hypercar dla Le Mans – wizualizacja modelu

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2020-05-31
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
132 10
0
Peugeot Hypercar Concept
122
UDOSTĘPNIEŃ
405
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Pod koniec ubiegłego roku, Peugeot ogłosił powrót do wyścigów długodystansowych i zapowiedział, że pracuje nad nowym hipersamochodem o napędzie hybrydowym. Projektant Camille de Bastiani stworzył własną wizję modelu.

W grudniu ubiegłego roku, Peugeot zapowiedział, że wystartuje w Le Mans kategorii Hypercar, która zastąpi prototypy LMP1. Debiut nowego Peugeota według pierwotnego planu miał odbyć się w roku 2022, czyli dziesięć lat po zakończeniu programu 908.

Peugeot na razie ujawnił szczegółów dotyczących swojego nowego hipersamochodu a kryzys związany z epidemią koronawirusa może budzić wątpliwości, czy start w ogóle dojdzie do skutku. Firma nie podjęła jeszcze decyzji czy zbuduje hipersamochód (LMH), czy przejdzie do kategorii LMDh. Mimo to szef PSA Motorsport, Jean-Marc Finot potwierdził na początku maja, że przygotowania trwają, a na celowniku wciąż jest rok 2022.

Zanim zobaczymy model, nad którym pracuje Peugeot, swoją wizję hipersamochodu zaprezentował projektant, Camille de Bastiani. Wizualizacja może budzić skojarzenia z prototypem o nazwie Oxia.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Peugeot Hypercar Concept
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 908OxiaPeugeotSport
Udostepnij49Tweet31Udostepnij9
Poprzedni

Czy Grupa Renault zmieni Alpine w producenta aut elektrycznych?

Następny

Dacia Duster 3 opóźniona przez program oszczędności w koncernie Renault?

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Dacia Duster 3 opóźniona przez program oszczędności w koncernie Renault?

Z notatnika mechanika: ten cholerny uczeń, czyli dlaczego warsztaty samochodowe znikną i nie naprawisz starszego samochodu

Fantastyczny Citroen 2CV: to nie samochód, to styl życia!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Krucyfix - Używany Renault Talisman 1.6 TCe 200 KM EDC: zrobiłem z niego Gran Turismo
  • Inny Anonimowy - UOKiK: Citroën C4 do serwisu
  • Roman - Nowy Citroën C5 X Shine Plus 225 KM Hybrid – „Dobra robota Citroën, więcej takich proszę”
  • Konrad - Kultowe samochody Citroën 2CV, DS, Rosalie, Peugeot 203 z kolekcji śp. Andrzeja Drewnikowskiego do kupienia
  • Wiktor - Pierwsze nowe Citroëny C5 Aircross trafiają do polskich klientów: „To miłość od pierwszego wejrzenia”
  • AntyWv - Nowe Renault Clio VI – kiedy zobaczymy następcę obecnego modelu?
  • D.K - Jakie przebiegi osiąga Dacia Duster, Dokker i Logan?
  • Anonimowo - Nowy Citroën C5 X Shine Plus 225 KM Hybrid – „Dobra robota Citroën, więcej takich proszę”
  • Anonimowo - Używany Renault Talisman 1.6 TCe 200 KM EDC: zrobiłem z niego Gran Turismo
  • Tomasz O - Kultowe samochody Citroën 2CV, DS, Rosalie, Peugeot 203 z kolekcji śp. Andrzeja Drewnikowskiego do kupienia


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot odnotowuje 67% wzrost w 2022 r. i pozostaje najszybciej rozwijającą się marką na rynku
  • Citroën DS jako daily. Czy zabytkowym samochodem można jeździć na co dzień?
  • 30 lat Renault Safrane. Komfortowa limuzyna z nawigacją w opcji
  • Peugeot Emotion Day 2022: napęd elektryczny z coraz większym zainteresowaniem Czechów
  • Fiat 500e ponownie najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Niemczech
  • Używania Dacia Duster 2010 osiąga rekordowe ceny na rynku wtórnym. Nawet 33 tysiące zł!
  • Nowy Citroën C5 X Shine Plus 225 KM Hybrid – „Dobra robota Citroën, więcej takich proszę”
  • Jak Citroën zdobył nowych klientów w Kolumbii dzięki… pandemii?
  • Używany Renault Talisman 1.6 TCe 200 KM EDC: zrobiłem z niego Gran Turismo
  • Stellantis rozważa dużą inwestycję w produkcję hybryd i elektryków w Meksyku


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.