Rok temu pisaliśmy o planach wejścia marki Peugeot na rynek filipiński. Jesienią rozpoczął działalność oficjalny importer (Eurobrand Distributors Inc), a z końcem lutego bieżącego roku działało już dwóch dealerów. Do końca roku ma ich być dwunastu, mniej więcej co miesiąc ma być bowiem uruchamiany kolejny punkt sprzedaży samochodów z kroczącym lwem na masce.
W uruchamianiu pierwszych dwóch salonów sprzedaży wziął udział wiceprezes Grupy PSA Peugeot Citroën ds. azjatyckich, Grégoire Olivier. Peugeot zaoferował w pierwszym rzędzie cztery modele – crossovera 3008, kompaktowego minivana 5008, topowy aktualnie model 508 oraz sportowego RCZ-a. Ten ostatni oferowany jest z silnikiem benzynowym 1.6 łączonym z automatyczną skrzynią biegów.
Peugeot znacząco zwiększył swoje plany sprzedażowe. Rok temu mówiło się o planach zawładnięcia 2% rynku, teraz apetyty wzrosły na 5% w ciągu pięciu nadchodzących lat. Rynek filipiński zdominowany jest przez marki dalekowschodnie, ale dynamicznie się rozwija i jest otwarty na nowe produkty, a oryginalne samochody z Francji mają tam swoich zwolenników.
Importer prowadzi obecnie szeroko zakrojoną akcję promocyjną, buduje sieć handlową oraz punkty obsługi posprzedażnej zgodnej z najwyższymi międzynarodowymi standardami marki.
Citroen
KG
Najnowsze komentarze