Innowacyjny system Grip Control jest odtąd proponowany w furgonie Partnera oraz w osobowym Partnerze Tepee.
Wprowadzony ostatniej wiosny w modelu 3008, wysublimowany system antypoślizgowy pozwala poprawić napęd samochodu na drogach o słabej przyczepności podczas jazdy spokojnej jak i dynamicznej.
System zawsze proponowany z wszechstronnymi oponami (Michelin Latitude Tour HP Mud + Snow 15″), sterowany elektroniką zintegrowaną z kalkulatorem ESP, regulowany dla lepszej adaptacji do wszystkich napotykanych rodzajów terenu. Krążek sterowania umieszczony na desce rozdzielczej pozwala wybrać pięć trybów: Śnieg, Wszystkie Drogi (mokra trawa, błoto, droga gruntowa), Piasek, Normalny oraz ESP off.
W funkcji warunków napotkanej przyczepności i wybranych ustawień, Grip Control adaptuje strategię antypoślizgową, przekazując aż do 100% momentu na jedno koło.
System jest przystępny cenowo (600€ zawiera ESP z funkcją Grip Control), korzystny z dostarczanego napędu przez ten system oraz idealnie adekwatny do zdecydowanie śmiałej przygodowej wersji Partner Tepee Outdoor wyposażonej w silniki 1.6 HDi 90 lub 1.6 HDi FAP 110.
By odpowiadać wszystkim użytkownikom, Grip Control jest również dostępny w wersji furgon z silnikami 1.6 HDi 75 i 1.6 HDi 90.
Dzięki Grip Control, klienci Partnera Tepee oraz Partnera furgon będą mogli także przebyć ostatnie kilometry które dzielą ich od stacji narciarskiej, przejechać błotnistymi drogami, a także nawiedzić plac budowy umieszczony w terenie o słabej przyczepności.
Grip Control jest wyposażeniem opcjonalnym, dostępnym zależnie od rynku i wersji. W produkcji znajduje się od lipca 2009.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze