Peugeot i ATP (Association of Tennis Professionals) podpisały przed paroma dniami porozumienie o współpracy. Samochody francuskiej marki będą oficjalnymi samochodami ATP World Tour. Peugeot udostępni na ten cel flotę ponad 500 samochodów na całym świecie.
Do obsługi przeszło 20 turniejów tenisowych, Peugeot przekaże łącznie ponad pół tysiąca aut – 508, 3008, 5008 oraz Expert Tepee. Samochody te posłużą do transportu zawodników, oficjeli, VIP-ów, a także widzów, którzy będą oglądać zmagania na kortach na żywo.
Marka Peugeot angażuje się w rozgrywki tenisowe od ponad trzech dekad, wpiera też Novaka Djokovica, aktualnego lidera rankingu ATP. Peugeot współpracował też z takimi tenisistami, jak David Ferrer, Juan Martin del Potro, David Goffin, Jeremy Chardy, Benoit Paire, Tommy Robredo, Gilles Simon, Alize Cornet oraz Belinda Bencic. Teraz, poprzez partnerstwo z ATP i obecność na przeszło 20 turniejach, Peugeot będzie widoczny w 160 krajach, choćby dzięki transmisjom telewizyjnym.
„Peugeot ma bogatą historię w naszym sporcie” – mówi Chris Kermode, prezes wykonawczy i prezydent ATP. „To długoterminowe partnerstwo, jakie zawarliśmy, scementuje pozycję tej wybitnej marki ze światem tenisa. Ponieważ możemy się pochwalić rekordową widownią kibiców na całym świecie, których w dodatku wciąż przybywa, jesteśmy zachwyceni, że udało nam się pozyskać tak renomowaną, międzynarodową markę, jak Peugeot, i zaprosić ją do rosnącego grona naszych partnerów”.
„Peugeot dzieli z tenisem te same wartości – moc, innowacyjność i elegancję. To te same wartości, które cenią też nasi klienci. Peugeot jest związany z turniejem Roland Garros od przeszło 30 lat. To nowe partnerstwo, z ATP World Tour, jest naturalnym rozwinięciem naszej wiary w tenisa, jako w znakomita platformę prezentującą Peugeota na całym świecie, przez cały rok” – dodał Maxime Picat, prezes marki Peugeot.
Naturalnie Peugeot będzie też obecny na portalu ATPWorldTour.com, który w 2014 roku zanotował rekordową ilość 325 milionów odsłon. Peugeot będzie też obecny w magazynie telewizyjnym ATP World Tour Uncovered. Magazyn ukazuje się w cyklu tygodniowym i prezentuje kulisy ATP World Tour w 170 krajach świata.
Partnerstwo zacznie obowiązywać od 2016 roku.
KG; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze