French Touch czyli święto Francji w Polsce to wspólna inicjatywa Ambasady Francji oraz agencji Cryptone promująca kulturę, kuchnię, modę, urodę oraz design, czyli wszystko to, co składa się na wyjątkowy francuski styl życia. Kampania edukacyjna, w ramach drugiej już edycji projektu ruszyła w czerwcu, a działania promocyjne we wrześniu br.
Projekt French Touch ma również na celu propagowanie francuskiego „know-how”, którego wspaniałym przykładem jest marka Peugeot szczycąca się ponad 200 letnią historią.
Peugeot oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji.
Peugeot, obecny na rynkach niemal 160 krajów i dysponujący siecią ponad 10 tys. punktów obsługi klienta, odnotował w 2015 roku wzrost światowej sprzedaży o 4,6%, do 1.710.000 egzemplarzy. Peugeot łączy we wszystkich swoich modelach najwyższą jakość, styl i emocje, stawiając sobie za cel umacnianie pozycji marki o światowej renomie, oferującej auta wysokiej klasy. Historia Marki wzbogaciła się w tym roku o zwycięstwo modelu 2008 DKR na trasie rajdu Dakar.
Po niezwykle udanych debiutach rynkowych w pierwszym półroczu 2016 r. Peugeot z ufnością patrzy na drugą część roku:
– Niemalejący sukces Peugeot 308, bestsellera marki, który uplasował się na podium w segmencie C w Europie. Model ten w znacznej mierze przyczynił się do wzbogacenia wyposażenia samochodów marki – wersje GT Line, GT i GTi by Peugeot Sport stanowią blisko 20% mixu sprzedaży,
– Sukces Peugeot 208, który został poddany w ubiegłym roku restylingowi – wzrost sprzedaży w Europie o 15%,
– Sukces nowego SUV-a Peugeot 2008, wprowadzonego w czerwcu br., który zajmuje drugie miejsce w swoim segmencie w Europie,
– Pozycja europejskiego lidera pod względem zaawansowanych technologii i ochrony środowiska: pierwsze miejsce wśród marek skierowanych do szerokiego grona odbiorców w klasyfikacji emisji CO2 ze średnią 101,6 g/km. 34 wersje samochodów osobowych i 7 wersji samochodów dostawczych to „best in class” pod względem emisji CO2. Już po raz drugi z rzędu Peugeot zdobył tytuł Engine of the Year przyznany 3-cylindrowej, turbodoładowanej wersji silnika benzynowego PureTech.
Na trwającym właśnie Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu Peugeot prezentuje trzy światowe premiery stanowiące dowód ofensywy SUV-ów marki w różnych obszarach: obok bardzo oczekiwanych nowych Peugeot 3008 i Peugeot 5008, publiczność może zobaczyć niesamowity model Peugeot 3008 DKR, który świadczy o ambicjach Peugeot Sport w Rajdzie Dakar 2017.
Modele Peugeot mogą poszczycić się znakiem „gwarancji francuskiego pochodzenia” (Origine France Garantie) przyznawanym przez Kapitułę Stowarzyszenia Pro France. Znak jest gwarancją dla konsumentów, że zakupiony towar pochodzi z Francji. Zgodnie z przyjętymi zasadami, produkty przechodzą montaż finalny we Francji, a ponad 50 proc. ich wartości musi zostać wytworzona w tym kraju. Potwierdza to instytucja kontrolna Bureau Veritas. Znak „gwarancji francuskiego pochodzenia” noszą następujące modele: Peugeot 208 GTi, Peugeot 2008, Peugeot 308, Peugeot 508, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot Expert oraz Peugeot Traveller.
Zwieńczeniem wydarzenia French Touch, któremu patronuje Peugeot będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie, która odbędzie się 7 października br. Na deskach stołecznej opery wystąpią m.in. Natalia Nykiel, Antek Smykiewicz, Bemy, Claudio Capeo, Claire Keim, Nolwenn Leroy oraz Lido de Paris – najsłynniejszy francuski kabaret. Widowisko urozmaicą także wspaniałe pokazy filmowe – reportaż o Korsyce widzianej z lotu ptaka oraz film o Claude Lelouch – znanym francuskim reżyserze. Galę uświetni pokaz jednego z największych projektantów mody – Jean-Charlesa de Castelbajac. Spektakl będzie transmitowany na żywo w TVP Rozrywka oraz retransmitowany w TVP2.
Więcej na:
www.frenchtouch2016.pl
https://www.facebook.com/French-Touch-La-Belle-Vie-1454455174849827/?fref=ts
www.peugeot.pl
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze