Marka sygnowana lwem pokazuje, że w dalszym ciągu osiąga doskonałe wyniki kontynuując w Brazylii dobrą passę z zeszłego roku. Niewątpliwie wpływ na ten wzrost sprzedaży miało też pojawienie się Peugeota 208 Turbo.
Po zakończeniu wspaniałego roku 2023, powszechnie świętowanego zdobyciem ważnych nagród w branży motoryzacyjnej, ekspansją gamy Peugeot 208 i wejściem do grona 10 marek o największym udziale w rynku w Brazylii, w styczniu Peugeot świętuje kolejny miesiąc dobrych wyników sprzedażowych.
Podczas gdy ogólnie rynek odnotował wzrost o 16% w porównaniu ze styczniem 2023 roku, Peugeot w tym samym okresie odnotował wzrost o 45%, napędzany sprzedażą SUV-a 2008 i niedawno odnowionego modelu 208.
A skoro mowa o 208, wprowadzenie wersji Turbo przyczyniło się do wzrostu rejestracji modelu o 52%. W 2023 roku hatchback otrzymał silnik Turbo 200 o mocy do 130 KM, a samochód osobowy Peugeot po raz pierwszy w Brazylii zyskał automatyczną skrzynię biegów CVT z oprogramowaniem zwiększającym jego efektywność energetyczną.
Z kolei Peugeot 2008 również odnotował zauważalny wzrost w porównaniu ze styczniem ubiegłego roku: aż o 107%. Warto również pamiętać, że w drugiej połowie 2023 roku ten miejski SUV dostępny był w czterech wersjach Allure 1.6, Roadtrip 1.6, Style 1.6 THP, Griffe 1.6 THP, wszystkie ze znakomitą 6-biegową sekwencyjną skrzynią automatyczną.
Pełna gama modeli Peugeot oferowanych w Brazylii prezentowana jest tutaj.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze