Peugeot chce w ciągu roku znacząco zwiększyć liczbę samochodów sprzedawanych w Peru. W tym celu rozbudowuje swoją sieć sprzedaży i rozwija ofertę zakupu przez internet. Do końca 2023 r. sprzedaż ma wzrosnąć o 25%.
Peugeot rozwija swoją obecność w Peru. Obecnie intensywnie pracuje nad rozwojem sieci salonów oraz autoryzowanych serwisów. Marka dąży do 25% wzrostu sprzedaży do końca roku, a tym samym do przejścia z 0,8% udziału do 1% w rynku, czyli do sprzedaży pomiędzy 1600 a 1700 nowych samochodów.
„Obecnie mamy dziewięć salonów w całym kraju. Moim celem jest zamknięcie roku z dziesięcioma i dodanie kolejnych dwóch w roku 2024. Jeśli chodzi o autoryzowane stacje obsługi a docelowo chcemy mieć 25″ – powiedział dyrektor generalny Peugeot Peru, Paul Reyes. „Stawiamy też na sprzedaż przez internet. Chcemy przybliżyć wszystkim Peruwiańczykom ofertę motoryzacyjną, która uwodzi wykwintnym designem, najnowocześniejszą technologią i wyjątkowymi wrażeniami z jazdy. Peugeot Perú jest jednym z krajów Ameryki Łacińskiej o najlepszym wskaźniku satysfakcji klientów w grupie Stellantis na świecie.”
W Peru obecnie oferowane są takie modele osobowe jak Peugeot 2008 Style (I generacja modelu), Peugeot 2008 II, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot Landtrek. W zakresie aut dostawczych marka oferuje Peugeot Partner i Peugeot Boxer. Najtańszy model oferowany jest za 21990 dolarów amerykańskich.
źródło: Peugeot Peru
Najnowsze komentarze