Peugeot – sprzedaż w Niemczech w pierwszej połowie 2019

2 1 132

Po optymistycznych danych dotyczących sprzedaży Citroëna w Niemczech w pierwszej połowie 2019 roku czas na drugą markę Grupy PSA. Peugeot też ma powody do zadowolenia. Marka sygnowana kroczącym lwem odnotowała wzrost w segmencie aut osobowych na poziomie 3,9%, a w grupie lekkich aut użytkowych o 5,2%. Rynkowy udział Peugeota w niełatwym dla Francuzów niemieckim rynku wzrósł do 2,1%.

W pierwszej połowie 2019 roku w Niemczech zarejestrowano 38.197 osobowych Peugeotów. To o niemal 3,9% więcej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. To przyrost sprzedaży większy, niż wzrost całego niemieckiego rynku w omawianym okresie.

Pierwsza połowa roku była dla nas najbardziej udana od 2012 roku. Pokazuje to, że nasza nowoczesna oferta pojazdów przemawia do coraz większej liczby osób w Niemczech. Dużą część tego pozytywnego rozwoju stanowi bardzo dobra współpraca z branżą. Przychody naszych dealerów stale wzrastają od zeszłego roku, kiedy postanowiliśmy rozszerzyć naszą sieć dealerską i nadaliśmy priorytet obsłudze klientów prywatnych” – twierdzi Steffen Raschig, dyrektor zarządzający Peugeot Germany.

Udział rynkowy marki Peugeot w niemieckim rynku wzrósł w pierwszej połowie 2019 roku o 0,1 punktu procentowego, ale należy pamiętać, że mowa o największym rynku samochodowym Starego Kontynentu. Bardzo dobrze rozwija się sprzedaż marki Peugeot w segmencie C-SUV (tu mowa o modelu 3008).

Peugeot zwiększył w pierwszej połowie 2019 roku w Niemczech liczbę nowych rejestracji w segmencie lekkich samochodów użytkowych. W pierwszej połowie roku wzrosła ona o 5,2% do 6.182 pojazdów. Tym samym Peugeot ma udział w tym segmencie niemieckiego rynku na poziomie 4,0 procent.

Łączna sprzedaż marki Peugeot w Niemczech w pierwszej połowie 2019 wyniosła 44.379 aut (osobowych i lekkich dostawczych), co oznacza wzrost o 4,1%,

Nadchodzące miesiące będą w przypadku marki Peugeot stały pod znakiem elektryfikacji poszczególnych modeli. Jesienią trafi na rynek nowy Peugeot 208, także w wersji elektrycznej. Na początku roku 2020 do sprzedaży zostanie skierowany Nowy Peugeot 2008, także w wersji całkowicie elektrycznej. Zwolennicy hybryd otrzymają modele 3008, 508 i 508 SW w postaci samochodów typu plug-in hybrid.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
2 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
2 Autorzy komentarzy
arekBee! Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Bee!
Gość
Bee!

Dobrze, że jest wzrost, ale jak na tak ogromny rynek to jest słabo. Ciekawe ile sprzedano nowego 508? Pewnie też słabo, skoro nikt się nie chwali liczbami.

arek
Gość
arek

Udział w rynku 2.1 % – można by rzec że szklanka nie jest pusta….