Duża w tym zasługa modelu 208, który w ciągu czterech miesięcy obecności na rynku zebrał już we Francji ponad 42,5 tys. zamówień. W efekcie zdobył w lipcu drugie miejsce na liście najpopularniejszych modeli samochodów osobowych i pierwsze w swoim segmencie. W gamie pojawiają się też silniki trzycylindrowe 1.2 o mocy 82 KM oraz 156-konny motor 1.6 THP, pozwalający na sporo zabawy w tym świetnie zestrojonym aucie.
Wciąż rośnie też udział rynkowy flagowego aktualnie modelu Peugeota, czyli 508. W lipcu samochód ten był najchętniej wybieranym we Francji autem w swojej klasie i zdobył 1,6% udziału w tamtejszym rynku.
Sprzedaż poprawiają też odświeżone modele 107, Partner Tepee, nowy w gamie crossover 4008, a także hybrydowe 3008, 508 i 508 RXH. Nie można też zapominać o całkowicie elektrycznym miejskim samochodzie Peugeot i0n.
Nieźle wyglądają też wyniki sprzedaży lekkich samochodów użytkowych, gdzie Peugeot był w lipcu drugim graczem na rodzimym rynku. Dobrze sprzedają się odświeżone Partner i Expert, które uzupełniają ofertę ograniczoną z jednej strony przez niedużego Bippera, z drugiej zaś przez imponującego, wielozadaniowego Boxera.
KG
Najnowsze komentarze