Renault jest partnerem turnieju French Open. Na kortach zaprezentuje m.in. Renault 5 Prototype.
Renault zostało partnerem premium French Open w 2022 roku. W edycji 2023, która odbędzie się od 22 maja do 11 czerwca, styl i logo marki odcisną swoje piętno na turnieju. Słynny symbol Renault będzie widoczne na siatkach pięciu głównych kortów (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu oraz korty nr 7 i 14). Partnerstwo zostało wzmocnione w 2023 r. nowymi inicjatywami i jest doskonałą okazją dla obu marek do promowania wspólnych ambicji podnoszenia flagi Francji na całym świecie.
Renault 5 Prototype zwróciło na siebie uwagę swoim żółtym nadwoziem w 2021 roku i z pewnością nadal będzie wywoływać poruszenie. W ramach partnerstwa Renault z French Open, ten prekursor w pełni elektrycznego samochodu miejskiego otrzymał nowe metaliczne satynobiałe wykończenie.
Samochód w stylu retro-futurystycznym zawiera również wizualne hołdy dla stadionu Roland-Garros, takie jak emblematyczny krzyż świętego Andrzeja na bocznych kratkach oraz podświetlane logo Roland-Garros, które zajmuje dumne miejsce w miejscu, w którym wcześniej znajdował się kultowy numer 5. Kontury okien zostały ozdobione satynowym chromem, a felgi są anodowane na niebiesko.
Nowy prototyp Renault 5 jest specjalną wersją French Open i zapowiedzią przyszłego modelu produkcyjnego, który zostanie zaprezentowany w 2024 roku.
Flota pojazdów elektrycznych
Renault zapewnia flotę 185 pojazdów na turniej Roland-Garros, w tym 90 Mégane E-Tech Electric, 30 Austral E-Tech full hybrid i 20 zupełnie nowych Espace E-Tech full hybrid. Co więcej, aby uczcić 30. rocznicę modelu Twingo, którego zabawne kolory i atrakcyjny design zdobyły pokolenia klientów, trzy zmodernizowane wersje elektryczne opracowane we współpracy z R-FIT będą przewozić kibiców i gości na stadion.
3 nowe Twingo:
Twingo Gangsta Crew: Bezpośrednio zainspirowany kulturą Zachodniego Wybrzeża i hip hopem, ten zmodernizowany Twingo jest dziwacznym hołdem dla niekonwencjonalnego trendu z lat 90-tych – kalifornijskich lowriderów.
Twingo Top Model: To zmodernizowane Twingo przeniesie Cię z powrotem na pokazy mody z lat 90. dzięki ukłonom w stronę podium i pałaców z tamtej epoki.
Twingo Y2K: Inspirowane kulturą boysbandów z lat 90. i 2000, to Twingo zostało perfekcyjnie dostrojone.
Odwiedzający będą mogli podróżować na turniej w sposób zrównoważony dzięki Renault Green Line.
Rozwiązanie Zity free-floating car sharing firmy Mobilize umożliwi kibicom dotarcie do Roland-Garros i zaparkowanie w pobliżu stadionu na jednym z pięciu parkingów Zity.
Ambasadorzy Renault zaangażowani w projekt
Roland-Garros to kluczowe wydarzenie w międzynarodowym sporcie. Podczas tego długo oczekiwanego corocznego turnieju, jedynego Wielkiego Szlema rozgrywanego na glinie, widzowie z całego świata oglądają to, co dzieje się w Porte d’Auteuil w zachodniej części Paryża.
W drugim roku tego partnerstwa Renault wesprze swoje zaangażowanie nowym filmem.
Oryginalna ścieżka dźwiękowa „It’s the Most Wonderful Time of the Year” odzwierciedla podekscytowanie i radość z rozpoczęcia turnieju. Glina spada z nieba jak śnieg, pokrywając ulice i miasta na całym świecie. Amatorzy i profesjonalni gracze z całego świata – Europy, Azji, Ameryki Łacińskiej i nie tylko – świętują rozpoczęcie Roland-Garros.
Ambasadorzy Renault – Diede de Groot, Félix Auger-Aliassime i Luca Van Assche – wzięli udział w filmie z okazji tego wydarzenia.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze