Renault Kwid, czyli niewielki, niedrogi crossover zdobył popularność wśród klientów w Indiach. Francuski producent w ciągu 6 lat sprzedał już 400.000 egzemplarzy.
Marka Renault poinformowała, że dostarczyła 400.000 egzemplarz modelu Kwid. Kamień milowy został osiągnięty po 6 latach od premiery modelu. Samochód powstał specjalnie z myślą o klientach w Indiach, ale model można zamówić również w Ameryce Południowej. Miejski crossover o długości nie przekraczającej 4 m cieszy się uznaniem w Indiach ze względu na design wzorowany na SUV-ach, przystępną cenę oraz nowoczesne wyposażenie. Egzemplarz z numerem 400.000 to wersja Climber w kolorze niebieskim z pomarańczowymi akcentami.
Zobacz także: Nowy Renault Kadjar 2022 sfotografowany w czasie jazd próbnych
Aktualnie w ofercie Renault znajduje się wersja po face liftingu, w której zmieniono wygląd zewnętrzny oraz poprawiono poziom bezpieczeństwa na pokładzie. Kwid został wyposażony 8-calowy ekran dotykowy z systemem Media Nav, który jest kompatybilny z systemami Android Auto i Apple CarPlay. Po niezbyt zachęcającym wyniku w testach zderzeniowych, Renault wyposażyło model w dwie poduszki powietrzne z przodu.
Pod maską konkurenta Maruti Suzuki S-Presso znajduje się 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 0.8 lub 1 litra, które generują odpowiednio 54 lub 67 KM mocy. Jednostki współpracują z 5-biegową manualną przekładnią, ale dla wersji 1.0 klienci mogą zamówić także skrzynię zautomatyzowaną.
https://www.youtube.com/watch?v=NCTElW1JW0c
Najnowsze komentarze