• Najnowsze

Ruszyła produkcja Peugeot 208 II w Argentynie

2020-09-01
Renault Megane eVision

Nowe Renault Megane-e z systemem My Link. Google na pokładzie samochodu

2021-01-18

Nowy Citroën C5 2022 sfotografowany na ulicy, tym razem w Europie w mniejszym kamuflażu

2021-01-18
Dacia Spring

Nowa Dacia Spring – kiedy trafi na polski rynek?

2021-01-18
Dacia Sandero, cena, cennik

Nowa Dacia Sandero – oficjalny cennik w Polsce! To najtańszy hatchback w segmencie

2021-01-18

Komfortowa wyprzedaż 2020 w Citroënie. Opusty do 7.000 zł

2021-01-18

Tajny projekt Citroena: ciągnik 4×4 testowany w opactwie

2021-01-18

Nowa Dacia Grand Duster została stworzona przez twórcę projektu Renault Kadjar

2021-01-18
Renault Ezoom Yi

Renault Ezoom Yi – nowy elektryczny sedan trafi do Europy

2021-01-18

Nowy Citroën C4 chwalony przez Niemców z Auto Bild. „Kompaktowy crossover Citroëna imponuje”

2021-01-18

Jakie są motoryzacyjne oczekiwania naszych Czytelników?

2021-01-17
poniedziałek, 18 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Ruszyła produkcja Peugeot 208 II w Argentynie

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2020-09-01
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania4min czytania
81 7
0
75
UDOSTĘPNIEŃ
250
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Nowe Renault Megane-e z systemem My Link. Google na pokładzie samochodu

Nowy Citroën C5 2022 sfotografowany na ulicy, tym razem w Europie w mniejszym kamuflażu

Nowa Dacia Spring – kiedy trafi na polski rynek?

Jak wiecie, od szesnastu lat staramy się informować Was o globalnych działaniach francuskich koncernów samochodowych. Nie ograniczamy się do informacji dotyczących jedynie Polski, czy choćby tylko Europy. Interesuje nas cały świat. Znaczącymi rynkami dla PSA i Grupy Renault są niewątpliwie państwa Ameryki Łacińskiej. Dziś wieści z Argentyny.

Peugeot 208 II generacji jest już produkowany w Ameryce Łacińskiej. To pierwszy pojazd wyprodukowany po poważnej transformacji przemysłowej w zakładzie El Palomar (Argentyna), co stawia tę fabrykę w roli jednej z najbardziej innowacyjnych w Grupie PSA. Peugeot 208 II jest pionierem w Ameryce Łacińskiej w wykorzystaniu platformy CMP, najnowszej i jednej z najnowocześniejszych globalnych platform Grupy PSA. Niedawno wprowadzony na rynek europejski Peugeot 208 II jest zdobywcą prestiżowej nagrody „Car of the Year 2020”. To jeden z najnowocześniejszych modeli marki Peugeot.

31. lipca w fabryce El Palomar w Argentynie rozpoczęła się seryjna produkcja nowego Peugeot 208. To jeden z najważniejszych debiutów w historii marki zarówno w Argentynie, jak i w Ameryce Łacińskiej. Peugeot 208 II to globalny samochód Peugeot, którego premiera została zapowiedziana w ramach planu rozwoju „Push to Pass”, który obejmuje okres do 2021 roku. Jego wprowadzenie na rynek w Argentynie oznacza debiut w Ameryce Łacińskiej płyty CMP (Common Modular Platform), nowej modułowej i multienergetycznej (pozwalającej na stosowanie różnych rodzajów napędu) platformy przeznaczonej do produkcji samochodów miejskich (segment B), aut kompaktowych (segment C) oraz kompaktowych SUV-ów. Ta platforma jest głównym elementem wyróżniającym, ponieważ zapewnia modelowi osiągi, wytrzymałość i komfort, zapewniając wyjątkowe wrażenia z jazdy.

„Nowy Peugeot 208 jest wynikiem intensywnej pracy naszych zespołów wraz z sektorem części samochodowych i naszymi partnerami. Premiera ta wyznacza nową erę dla Groupe PSA w Ameryce Łacińskiej, potwierdzając nasze zaangażowanie na rzecz tego regionu. Nieustannie inwestujemy, aby oferować naszym klientom gamę coraz bardziej nowoczesnych i technologicznie zaawansowanych produktów. Dla nas to zobowiązanie jest zawsze związane z długoterminową perspektywą na przyszłość” – powiedział Patrice Lucas, Prezes i członek Zarządu Groupe PSA Latin America.

W ostatnich latach około 600 pracowników w Ameryce Łacińskiej i Europie pracowało razem nad opracowaniem tego projektu, poświęcając ponad 8.000 godzin na szkolenie zespołów produkcyjnych oraz około 620.000 godzin pracy na rozwój projektu. Dodatkowo pojazd ten przeszedł jazdę próbną 1,5 miliona km w wielu krajach na całym świecie, takich jak Argentyna, Brazylia, Niemcy, Austria, Hiszpania, Francja i Szwecja.

Począwszy od 2016 roku w Centrum Produkcyjne El Palomar zainwestowano 320 milionów dolarów. Fabryka przeszła gruntowną transformację przemysłową, która przekształciła ją w „Doskonały Zakład” na poziomie przemysłowym, zgodnie ze standardami Grupy. Również niektórzy dostawcy zostali zintegrowani z zakładem, dzięki czemu procesy produkcyjne stały się jeszcze wydajniejsze. Te zmiany pozwoliły na produkowanie coraz bardziej konkurencyjnych samochodów, takich jak nowy Peugeot 208 oparty na globalnej platformie CMP, oraz skutecznie realizować procesy konsolidacji solidnego i najnowocześniejszego produktu, który spełnia oczekiwania klientów.

„Transformacja Centrum Produkcyjnego El Palomar obejmowała optymalizację i renowację wielu naszych procesów, podnosząc ich poziom jakości ze względu na wymagania nowej platformy CMP. Jednocześnie wymagało to przeniesienia części dostawców do naszych zakładów, co pozwoliło nam uzyskać wyższą wydajność w naszych operacjach i logistyce” – powiedział Jean Mouro, wiceprezes Groupe PSA Monozukuri Operations w Ameryce Łacińskiej. – „Nowy Peugeot 208 i platforma CMP wywołały rewolucję w fabryce El Palomar, która obecnie zaliczana jest do najlepszych na świecie”.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: 208Ameryka ŁacińskaPeugeot
Udostepnij30Tweet19Udostepnij5
Poprzedni

Peugeot 3008 po liftingu bez silnika 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM

Następny

50 Citroënów C3 w carsharingu w Bremie

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

50 Citroënów C3 w carsharingu w Bremie

Citroën z Rumunii czyli historia niezwykłego przedsięwzięcia reżimu Ceausescu: Oltcit i jego sekrety

Nowe samochody Renault podrożały w Rosji. Za modele Arkana, Kaptur i Duster klienci zapłacą więcej

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • klubowicz o Nowa Dacia Sandero – oficjalny cennik w Polsce! To najtańszy hatchback w segmencie
    • Anonimowo o Nowa Dacia Sandero – oficjalny cennik w Polsce! To najtańszy hatchback w segmencie
    • Kamil o Nowa Dacia Sandero – oficjalny cennik w Polsce! To najtańszy hatchback w segmencie
    • Maciej o Nowa Dacia Sandero – oficjalny cennik w Polsce! To najtańszy hatchback w segmencie
    • Ferrari o Nowa Dacia Spring – kiedy trafi na polski rynek?
    • Janek o Nowa Dacia Sandero – oficjalny cennik w Polsce! To najtańszy hatchback w segmencie
    • Anonimowo o Nowa Dacia Sandero – oficjalny cennik w Polsce! To najtańszy hatchback w segmencie
    • Tomek o Nowa Dacia Grand Duster została stworzona przez twórcę projektu Renault Kadjar
    • You o Nowy Citroën C5 2022 sfotografowany na ulicy, tym razem w Europie w mniejszym kamuflażu
    • Slawo o Jakie są motoryzacyjne oczekiwania naszych Czytelników?


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Nowe Renault Megane-e z systemem My Link. Google na pokładzie samochodu
    • Nowy Citroën C5 2022 sfotografowany na ulicy, tym razem w Europie w mniejszym kamuflażu
    • Nowa Dacia Spring – kiedy trafi na polski rynek?
    • Nowa Dacia Sandero – oficjalny cennik w Polsce! To najtańszy hatchback w segmencie
    • Komfortowa wyprzedaż 2020 w Citroënie. Opusty do 7.000 zł
    • Tajny projekt Citroena: ciągnik 4×4 testowany w opactwie
    • Nowa Dacia Grand Duster została stworzona przez twórcę projektu Renault Kadjar
    • Renault Ezoom Yi – nowy elektryczny sedan trafi do Europy
    • Nowy Citroën C4 chwalony przez Niemców z Auto Bild. „Kompaktowy crossover Citroëna imponuje”
    • Jakie są motoryzacyjne oczekiwania naszych Czytelników?


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.