W podziale na poszczególne marki jest to:
– marka Peugeot: 88.931 egzemplarzy (+16,9%)
– marka Citroën: 79.638 egzemplarzy (+14,2%)
Dzięki wynikowi uzyskanemu w październiku PSA Peugeot Citroën zwiększył udział w rynku europejskim z 12,8% do 13,3%. To drugi w kolejności rezultat w rankingu największych koncernów motoryzacyjnych Starego Kontynentu.
Na rodzimym rynku francuskim sprzedaż aut osobowych PSA Peugeot Citroën wyniosła w październiku łącznie 66.938 sztuk. Daje to udział rynkowy rzędu 31,9% (rok wcześniej: 31,4%).
W rozbiciu na poszczególne marki Peugeot uzyskał 35.130 rejestracji (+22,1%), natomiast Citroën „dorzucił” od siebie jeszcze 31.808 egzemplarzy (+21,5%).
Źródło: IBRM Samar
Autor: Rafał Żaglewski
Najnowsze komentarze