piątek, 1 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Peugeot 3008 – dzień 10: czas podsumowań

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2009-10-17
w Wiadomości
Czas czytania 3 minut
9 0
0
8
UDOSTĘPNIEŃ
27
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Kiedy minie kryzys na rynku półprzewodników? Szef marki Citroën, Vincent Cobée, zna odpowiedź

Peugeot i Citroën podnoszą ceny w Australii. Podwyżka nawet o 6%

Dacia Spring nadal bezkonkurencyjna cenowo. Europa masowo kupuje małego elektryka

Gwiazdą naszej podróży jest Peugeot 3008, samochód który wszystkich uczestników pozytywnie zaskoczył. Przestronny, świetnie wyciszony i bardzo funkcjonalny, przez ponad 4.000 kilometrów naszej podróży nie zawiódł ani razu. Zniósł wzorowo ukraińskie drogi, czy to asfaltowe czy piaskowe. Spalając zaledwie 5,7 litra ropy na 100 kilometrów wiózł nas od Warszawy po Kercz i z powrotem. W daleką podróż pojechało sześć osób – w tym dziennikarki TVP – Małgorzata Piekarska i Radia Zet – Marzena Chełminiak. Naszą wyprawę relacjonowano na bieżąco w radiu i na blogach. Podczas wyjazdu zrobiliśmy mnóstwo zdjęć i zebraliśmy dziesiątki ciekawych anegdot. Wszystko to w krótszej lub dłuższej formie umieszczaliśmy od razu w internecie, abyście mogli nam towarzyszyć w czasie tej podróży.

Nie obyło się bez przygód, które opisywaliśmy lub dopiero opiszemy. Mamy mnóstwo anegdot. Poznaliśmy fantastycznych ludzi i zwiedziliśmy miejsca, gdzie mało kto z Polski przyjeżdża. Odwiedzaliśmy pałace i kurhany. Widzieliśmy piękne klifowe wybrzeże zachodnie i wspaniałe złociste plaże na wschodnim wybrzeżu Krymu. Pokonaliśmy samochodem mierzeję arbacką, chyba najbardziej malownicze miejsce na Krymie. Odwiedziliśmy Polaków mieszkających we Lwowie, rozmawialiśmy z Polakami na Krymie. Poznaliśmy wielu Ukraińców, przyjaznych i pełnych życzliwości ludzi. Wjechaliśmy na wysokość ponad kilometra kolejką linową i pływaliśmy w Morzu Czarnym. Misją naszej drużyny było dokładne sprawdzenie jak Peugeot 3008 i towarzyszący nam Peugeot 807 sprawdzą się w podróży. Dzisiaj – mimo, że jesteśmy jeszcze na Ukrainie, we Lwowie, wiemy, że oba samochody doskonale nadają się do jazdy w nawet najtrudniejszych warunkach.

Sponsorem naszej wyprawy była firma Peugeot, ale trzeba też wspomnień o pozostałych sponsorach. Komunikację zapewniał nam Plus, największy polski operator komókowy. Roaming działał na Ukrainie niezawodnie. Dokładniej opiszemy to w oddzielnym materiale, ale zarówno komunikacja Marzeny Chełminiak z Radiem Zet jak i umieszczanie relacji przez nas, odbywało się bez kłopotów. Kolejnym sponsorem była Auto Mapa, która dostarczyła nam najnowszą, jeszcze niedostępną na rynku wersję nawigacji, także dla Ukrainy. Auto Mapa pomogła nam wiele razy odnaleźć drogę w najtrudniejszych warunkach, także w najdalszych zakątkach Krymu.

Już jutro wracamy do Polski. Przed nami przejazd przez granicę, będziemy to oczywiście Wam relacjonować. Jutro przyjdzie więc czas na 11, ostatnią już część relacji na gorąco z naszej wyprawy. Ale to nie koniec materiałów dotyczących Krymu. Będziemy ich jeszcze dla Was trochę mieli. Czytajcie więc Francuskie.pl regularnie.

Sponsorem wyprawy jest firma Peugeot Polska, która udostępniła do testu samochód Peugeot 3008 oraz Peugeot 807
Sponsorem komunikacji podczas wyjazdu jest sieć Plus, największy operator telefonii komórkowej w Polsce.
Sponsorem nawigacji jest Automapa.
Nasza wyprawa jest równolegle relacjonowana przez Radio Zet w codziennych wejściach na antenę, przygotowywanych przez podróżującą z nami Marzenę Chełminiak.

Auto testują dla Was Krzysztof Gregorczyk i Jędrzej Chmielewski.
Zdjęcia i tekst: Jędrzej Chmielewski.

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 3008807Peugeot
Udostepnij3Tweet2Udostepnij1
Poprzedni

Nowy Citroën C3 i Wieża Eiffla – show w duchu Créative Technologie

Następny

Citroën zmienia oblicze – pierwszy polski salon w duchu Créative Technologie

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Citroën zmienia oblicze - pierwszy polski salon w duchu Créative Technologie

Samar: Koniec Peugeota 1007 i Citroëna C2

Europejskie spotkanie Citroën Racing Trophy z udziałem Jana Chmielewskiego i Bryana Bouffier

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Dominik - Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Vtr - Luksusowy DS 6 od DS Automobiles potwierdzony. Kiedy zobaczymy nowy model?
  • Vtr - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Anonimowo - Silnik benzynowy 2.0i TCT XU10 J2TE – inny niż wszystkie
  • Bartek - Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • Anonimowo - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Anonimowo - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”
  • Łukasz - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Irbis78 - Przegląd rynku wtórnego: Benzynowe auto klasy średniej do 40 tysięcy złotych. Renault Talisman, Peugeot 508 i Citroën C5
  • Jakub - Peugeot o 408: „na razie nie mamy żadnej konkurencji”


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Kiedy minie kryzys na rynku półprzewodników? Szef marki Citroën, Vincent Cobée, zna odpowiedź
  • Peugeot i Citroën podnoszą ceny w Australii. Podwyżka nawet o 6%
  • Dacia Spring nadal bezkonkurencyjna cenowo. Europa masowo kupuje małego elektryka
  • Nowy Peugeot 308 1.2 130 KM EAT 8 zdobył dwie gwiazdki w testach Green NCAP
  • Andrzej Korpak, dyrektor zakładu Stellantis Gliwice z nagrodą Menedżer Roku
  • Silnik benzynowy 2.0i TCT XU10 J2TE – inny niż wszystkie
  • Dacia prezentuje mini-serial z inspirującymi historiami
  • Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Stellantis ostrzega przed załamaniem się rynku samochodowego, jeśli auta elektryczne nie będą tańsze
  • Dacia w czołówce najlepiej sprzedających się samochodów. Jogger i Spring idą jak świeże bułeczki


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.