Zsumowana styczniowa sprzedaż samochodów osobowych i lekkich aut użytkowych na francuskim rynku spadła o 1%, ale tym bardziej cieszą znakomite wyniki Peugeota, który uzyskał 3,3-procentowy wzrost i zwiększył z 17% w styczniu roku ubiegłego do 17,% teraz udział w tamtejszym rynku.
Co ważniejsze, wzrost w segmencie samochodów użytkowych był jeszcze większy, bo wyniósł aż 7%! Tym samym udział rynkowy Peugeota wzrósł o 1 punkt procentowy, do poziomu 17,4%.
Wyniki te odzwierciedlają sukces nowych modeli marki sygnowanej kroczącym lwem w praktycznie wszystkich segmentach rynku. Nie bez znaczenia jest przy tym wzrost także w sprzedaży dla klientów indywidualnych, gdzie Peugeot znowu zyskał 1 punkt procentowy w stosunku do stycznia’2013.
Styczeń przyniósł świetne wyniki modelowi 208, który przekroczył poziom 7.000 nowych rejestracji i uplasował się na pozycji najchętniej kupowanego we Francji samochodu osobowego.
Bardzo dobrze sprzedaje się też nowa 308-ka – dzięki przekroczeniu 22.000 zamówień we Francji (od chwili wprowadzenia na rynek jesienią ubiegłego roku) Peugeot wykroił dla siebie 2,7% francuskiego rynku w segmencie C.
Dużym zainteresowaniem cieszą się też crossovery Peugeota. Łączna sprzedaż modeli 2008, 3008 i 4008 pozwoliła marce uzyskać 5,2% udziału we francuskim rynku samochodów osobowych. Jednocześnie Peugeot cieszył się z wyprodukowania stutysięcznego egzemplarza modelu 2008.
KG
Najnowsze komentarze