Citroën zakończył kwiecień z wieloma powodami do świętowania. Po światowej premierze nowego SUV-a Citroëna C3 Aircross, który ma zadebiutować na rynku pod koniec roku, marka odnotowała łączną liczbę 2.484 zarejestrowanych pojazdów i wzrost o 203% w ciągu pierwszych czterech miesięcy w porównaniu do tego samego okresu 2022 roku.
Te znakomite wyniki sprzedaży są zasługą przede wszystkim Nowego Citroëna C3, który został w ostatnim miesiącu zarejestrowany w 1.965 egzemplarzach, a od chwili wprowadzenia na brazylijski rynek odnotował już ponad 16 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w tym kraju, co gwarantuje mu obecność w pierwszej piątce tego segmentu.
Wyniki wzmacniają strategię Citroën 4All, skoncentrowaną na szerokim rozwoju marki w Brazylii i całej Ameryce Południowej.
SPECJALNE WARUNKI
Dzięki wyłącznemu partnerstwu z Banco PSA możliwe jest nabycie nowego Citroëna C3 Live w kredycie rozpisanym na 72 stałe raty w wysokości 999 reali każda, z pierwszą wpłatą w wysokości 40% ceny samochodu. Klienci mogą również wybrać inne wersje i różne plany finansowania, szukając formatu, który najlepiej pasuje do ich możliwości finansowych.
Ceny nowego Citroëna C3 zaczynają się w Brazylii od 72.990 reali, a samochód jest standardowo wyposażony między innymi w klimatyzację, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, kontrolę stabilności i trakcji, asystenta ruszania pod górę oraz światła do jazdy dziennej (DRL). Jednym z najważniejszych elementów nowej gamy C3 jest centrum multimedialne Citroën Connect Touchscreen 10”, które umożliwia bezprzewodowe korzystanie z Android Auto lub Apple CarPlay, bez konieczności stosowania przewodów.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze