Stellantis i NEXUS ogłosiły dziś strategiczne i innowacyjne partnerstwo biznesowe. Partnerstwo ma na celu dalsze wzmocnienie marek posprzedażowych Stellantis, przy jednoczesnym wykorzystaniu ugruntowanej globalnej obecności dystrybucyjnej NEXUS, aby znacznie rozwój niezależnego kanału posprzedażowego w zakresie części i podzespołów samochodowych, począwszy od Ameryki Północnej, Bliskiego Wschodu i Azji i Pacyfiku.
Członkowie NEXUS uzyskają dostęp do kompleksowej oferty produktów i usług Stellantis, która uzupełnia ich obecne portfolio, oferując klientom na całym świecie bardziej rozbudowane i przystępne cenowo rozwiązania, zgodnie z ustalonym modelem dystrybucji części i podzespołów do samochodów w tych krajach.
Ta transformacja od konwencjonalnego producenta samochodów do bardziej innowacyjnego i korzystnego dla obu stron partnerstwa jest zgodna z DNA i długoterminowymi celami zarówno Stellantis, jak i NEXUS. Celem Stellantis jest dostarczanie czystych, bezpiecznych i przystępnych cenowo rozwiązań w zakresie mobilności, a także zapewnianie pełnego zakresu części i usług w celu stworzenia trwałej relacji z klientami i kierowcami.
Jako akcelerator wzrostu, Nexus ma na celu kształtowanie przyszłej mobilności na rynku wtórnym i zapewnianie nowych możliwości biznesowych swoim członkom.
Partnerstwo to daje również możliwość dalszego badania wzajemnie korzystnych synergii. Mogą one obejmować globalną konsolidację zakupów, projekty digitalizacji, wykorzystanie zasięgu dystrybucji obu firm i know-how handlowego, a także rozwiązania w zakresie mobilności i inicjatywy w zakresie gospodarki o obiegu zamkniętym.
„Ta umowa jest częścią globalnej inicjatywy rozwojowej, w pełni spójnej z naszymi autoryzowanymi warsztatami i działalnością sieci Eurorepar Car Service. Wykorzystanie społeczności i zasięgu NEXUS oraz oferty produktów 360° Stellantis wzmocni naszą pozycję i nasz wzrost zgodnie z celami planu strategicznego Dare Forward 2030. Cieszymy się, że możemy ogłosić ratyfikację tego partnerstwa z NEXUS, które przyniesie korzyści obu naszym firmom”. powiedziała Sylvie LAYEC, starszy wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Stellantis Parts and Services.
„Będąc wiodącą firmą dystrybucji i sprzedaży w branży motoryzacyjnej na świecie, kluczowe znaczenie ma nawiązywanie relacji biznesowych z wiodącymi graczami na globalnym rynku. Kształtowanie owocnej mapy drogowej zarówno dla Stellantis, jak i NEXUS zapewnia wiele korzyści dla naszych firm i pomoże nam zaprojektować motoryzacyjny rynek części zamiennych jutra” – powiedział Gaël Escribe, dyrektor generalny NEXUS Automotive International.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze