„Motor” nr 14 (2911) z 30.III.2009
Stron: 52 (z okładką)
Cena: 2,20zł
Koszt 1 strony: ponad 4,2 grosza
Warto kupić: nie
O jakich markach francuskich piszą: Peugeot, Renault
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: Clio, Laguna, sportowe
O nowej reklamie Renault Laguny wspomniano na stronie 12. Auto reklamuje była gwiazda Manchesteru United, wielokrotny reprezentant Francji w piłce nożnej, Eric Cantona. Przy okazji przypomniano, że swego czasu Renault Clio reklamował inny francuski piłkarz, Thierry Henry.
Krótka wzmianka o 12-godzinnym wyścigu długodystansowym w Sebring znalazła się na stronie 13. Pisaliśmy już, że Peugeotom nie udał się tam zwyciężyć, ale walczyły z przeważającymi siłami wroga bardzo ofiarnie i do triumfu zabrakło ostatecznie tylko nieco ponad 22 sekund.
Jeszcze krótszy tekst o Flavio Briatore, szefie Renault F1 Team, znalazła się na stronie 14.
Renault Laguna z podniesioną maską zdobi artykuł zamieszczony na stronach 16-17 próbujący rozstrzygnąć, kto ma rację – kierowcy, czy mechanicy. W tekście przedstawiono wypowiedzi przedstawicieli każdej ze stron.
O Fernando Alonso, kierowcy Renault F1 Team, napisano parę słów w alfabecie F1 na stronie 46. Dwie strony dalej pokazano zdjęcie bolidów Renault oraz Red Bull-Renault.
I choć pewnie mi nie uwierzycie, ale to już wszystko, co o samochodach francuskich napisał w tym tygodniu „Motor”. Już dawno nie było takiej mizerii. Zdecydowanie NIE KUPUJCIE!!!
Krzysiek Gregorczyk
Najnowsze komentarze