Używana Dacia Duster to samochód trwały i niezawodny. Nawet z silnikiem benzynowym można osiągnąć duże przebiegi w polskich warunkach co udowadnia ten egzemplarz.
Trwała, niezawodna, bez problemu przejedzie kolejne pół miliona kilometrów. Dacia Duster 1.6 z LPG to propozycja dla osób oszczędnych.
Pochodzący z 2011 roku Duster został zakupiony w polskim salonie. Jest to pierwszy pełny rocznik produkcji tego modelu, pod maską ma 105-konny silnik benzynowy z fabryczną instalacją LPG a na wyposażeniu „full” w Dacii czyli m.in. klimatyzację i elektrykę szyb. W tamtych latach nie było jeszcze fabrycznej nawigacji, więc tutaj mamy po prostu zwykłe radio.
Zobacz: nowe samochody Dacia. Promocje na auta z LPG
Od momentu, gdy auto wyjechało z salonu, pokonywało średnio 43 tysięcy kilometrów rocznie a w efekcie na liczniku pojawiło się nam blisko 520 tysięcy kilometrów. Samochód jest w ciągłej eksploatacji i jak zapewnia właściciel – jego stan bardziej przypomina auto, które przyjechało 150 tysięcy km niż pół miliona!
Zobacz: wiadomości wyłącznie na temat samochodów Dacia. Codziennie
Głównymi oznakami zużycia są drobne rysy na plastikach wnętrza i nieco zmęczona od wsiadania tapicerka fotela kierowcy. Poza tym – trudno powiedzieć, że auto ciągle jeździło.
Zobacz: Testy samochodów Dacia. Pomiary, opinie, spalanie
„Samochód w pełni sprawny i gotowy do drogi. Dacia bezwypadkowa, ma napęd 4×4, klimatyzację, elektryczne szyby przednie , centralny zamek sterowany z pilota, wspomaganie kierownicy oraz instalację gazową abutla ważna jest do 2031 roku. Silnik nie pobiera oleju, nie kopci. Biegi wchodzą prawidłowo, napędy 4×4 sprawne. Dacia wygląda bardziej na 150 tys niż na 500 tys.” – zachwala właściciel.
Samochód wyceniono na 13.900 zł netto. Ogłoszenie znajdziesz tutaj.
Najnowsze komentarze