Wyprzedaż w Renault przynosi oczekiwane efekty. Marka sprzedała w czerwcu już ponad tysiąc samochodów i znajduje się w czołówce producentów w Polsce pod względem ilości. Dacia sprzedała blisko 600. W grupie PSA nieźle radzi sobie Peugeot, mając pół tysiąca sprzedanych aut, ale zdecydowanie gorzej wygląda sprawa w Oplu, tutaj nabywców znalazło nieco ponad 250 samochodów, podobnie w Citroenie.
Renault prowadzi intensywną akcję promocyjną, wyprzedaż i aktywne zachęcanie klientów najwyraźniej działa skutecznie. Także Dacia odzyskuje poziom sprzedaży, do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Sytuacja rumuńskiej marki poprawi się zapewne znacząco wraz z wejściem nowego Sandero III.
Niepokojące są za to wyniki Opla. Marka ta zawsze w Polsce miała silną pozycję, jednak w od początku roku notuje znaczące spadki, ponad 65% w stosunku do zeszłego roku.
źródło danych: Samar / Ministerstwo Cyfryzacji
Najnowsze komentarze