Grupa Renault wprowadza odbiór dla osób niesłyszących i niedosłyszących w swojej sieci sprzedaży we Francji.
Od 2018 r. Grupa Renault oferuje dedykowaną usługę dla osób niesłyszących i niedosłyszących we Francji, we współpracy z firmą Sourdline. Z okazji Światowego Dnia Głuchych – WDD 2023, Grupa Renault oficjalnie wzmacnia swoje zaangażowanie, opracowując usługę powitalną dla osób niesłyszących i niedosłyszących w swojej sieci dealerskiej Renault i Dacia we Francji.
Doradcy ds. sprzedaży (pojazdów nowych i używanych) oraz doradcy ds. obsługi posprzedażnej klientów w sieci podstawowej mogą teraz uzyskać dostęp do dedykowanej platformy, aby bezpośrednio reagować na potrzeby osób niesłyszących i niedosłyszących. Ułatwia to powitanie i komunikację z niesłyszącymi i niedosłyszącymi klientami, zarówno w salonie, jak i w warsztacie. Platforma umożliwia kontakt z trzema osobami: doradcą ds. sprzedaży lub obsługi posprzedażnej, niesłyszącym lub niedosłyszącym klientem oraz tłumaczem. Rolą tłumacza jest tłumaczenie z francuskiego na francuski język migowy dla klienta i odwrotnie dla doradcy.
Ta nowa usługa będzie dostępna od 25 września w całej sieci Renault i Dacia (prawie 400 dealerów w całej Francji), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 18.00 oraz w soboty w godzinach od 9.00 do 13.00 i od 14.00 do 18.00 .
Od pięciu lat, we współpracy z Sourdline, sieć Renault i Dacia France oferuje usługi dedykowane społeczności osób niesłyszących i niedosłyszących. Użytkownicy mogą skontaktować się z tłumaczem wideo (francuski język migowy) lub transkrybentem (natychmiastowa transkrypcja mowy). Platforma ta pomaga wspierać werbalne lub pisemne połączenie między użytkownikami (klientami) a specjalistami sieci.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje
W przypadku sprzedaży (nowych lub używanych samochodów Renault i Dacia) oraz obsługi posprzedażnej (wizyty w warsztacie) użytkownicy mogą wybrać kontakt z tłumaczem wideo lub za pośrednictwem czatu. Możliwe jest również skontaktowanie się z Renault Assistance lub Dacia Assistance za pomocą wiadomości tekstowej w przypadku awarii (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu), niezależnie od marki pojazdu.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze