Citroën zmienia swoje oblicze i staje się marką nowoczesną. Kreatywna technologia, wysoka jakość i styl będą się nam teraz kojarzyć z bielą i czerwienią, w które obfituje salon na Aleji Krakowskiej, a wkrótce w jego ślady pójdą pozostałe salony w Polsce. Na ten jeden wieczór obiekt zmienił swoje oblicze jeszcze bardziej – zniknęła większość samochodów, które zostały ustawione w grzeczny rządek w bocznej alejce, a salę wypełniły DS3 w ilości trzech sztuk, oraz napitki i jedzenie wszelakie.
Wśród wieczornych atrakcji nie mogło zabraknąć gwiazdy mającego wkrótce się odbyć salonu paryskiego, czyli nowego Citroëna C4. Auto wśród ogłuszającego huku rakiet pojawiło się na moment, by wkrótce zniknąć pod przykryciem. Oprócz tego były przemówienia, żarty i oczywiście duża ilość rozrywki w postaci świetnego koncertu.
Firmie Citroën Polska gratulujemy świetnej organizacji, a naszych Czytelników zapraszamy do obejrzenia zdjęć z tego wydarzenia.
Najnowsze komentarze