Citroen w styczniu 2006 roku sprzedał w Polsce blisko 1000 samochodów osobowych oraz ponad 200 dostawczych.
Wśród aut osobowych najlepiej sprzedawał się C3. To sympatyczne auto jest bardzo popularne szczególnie wśród kobiet. Duże zainteresowanie klientów wzbudza także Citroen C4. Blisko 180 sprzedanych “ceczwórek” pojawiło się w styczniu na polskich ulicach.
Model, sprzedaż
C1 – 70
C2 – 42
C3 – 275
C4 – 177
Xsara Picasso – 141
C5 – 69
Berlingo osobowe – 202
C8 – 5
C3 VAN – 11
Berlingo dost. – 121
C15 – 19
Jumper – 67
Podsumowanie
osobowe – 981
dostawcze – 218
Dobra sprzedaż Citroena widoczna jest również na świecie. Ubiegłoroczny dobry wynik PSA to zasługa wzrastającego sprzedaży aut z szewronem. Tendencja ta powinna utrzymać się w tym roku, po dobrym przyjęciu C4 i C5 II, także flagowe auto Citroena – model C6 – zdobywa nowe nagrody jak i uznanie dziennikarzy. Wygrywając m.in. testy w prasie niemieckiej, znanej ze swego sceptycznego nastawienia do motoryzacji z Francji.
Najnowsze komentarze