Marka PEUGEOT potwierdza doskonałą dynamikę sprzedaży:
– stale rosnący portfel zamówień,
– wzrost udziałów rynkowych w pięciu z sześciu regionów,
– rekordowa sprzedaż lub rekordowe udziały rynkowe w 25 krajach,
– utrzymanie strategicznych celów skupionych na doskonaleniu produktów i usług oraz elektryfikacji.
Pomimo spadku popytu marka PEUGEOT utrzymała dobrą pozycję dzięki solidnym fundamentom.
Wyniki PEUGEOT – szczegółowe informacje
– Portfel zamówień zwiększył się o 15% w porównaniu z 2019 rokiem,
– W pięciu z sześciu regionów odnotowano wzrost udziałów rynkowych: Europa: +0,1 punktu, Bliski Wschód i Afryka: +0,6 punktu, Eurazja: +0,1 punktu, Indie oraz Azja i Pacyfik: +0,1 punktu oraz Ameryka Łacińska,
– 25 krajów osiągnęło rekordowy udział w rynku: Francja, Hiszpania, Włochy, Austria, Czechy, Japonia, Portugalia, Norwegia, Ukraina, Estonia, Łotwa, Słowenia, Grecja, Irlandia, Egipt, Islandia, Boliwia, Kolumbia, Ekwador, Peru, Dominikana, Meksyk, Republika Południowej Afryki, Arabia Saudyjska oraz kraje ASEAN (Stowarzyszenie Narodów Azji Południowo-Wschodniej),
– Na podium samochodów najlepiej sprzedających się w Europie stanęło pięć modeli marki PEUGEOT: 208, 2008, 3008, Rifter i Partner,
– Gama SUV-ów uplasowała się na drugim miejscu w Europie,
– Z powodzeniem jest również realizowana strategia wzbogacania wyposażenia samochodów – jedną trzecią sprzedanych modeli stanowią najwyżej wyposażone wersje. To o 8,5 punktu procentowego więcej niż w 2019 roku,
– Gama elektryczna również okazała się sukcesem. W Europie co dziesiąty sprzedany samochód to model zelektryfikowany.
Marka PEUGEOT w 2020 roku
– Peugeot Sport zaangażował się w program startów WEC (World Endurance Championship) i zaprezentował model 508 PEUGEOT Sport Engineered, który wejdzie do sprzedaży w 2021 roku,
– PEUGEOT 208 odniósł ogromny sukces w wielu krajach. W Europie zajmuje drugie miejsce w segmencie i pierwsze we Francji. W marcu model ten zdobył tytuł Car Of The Year. Łącznie otrzymał 26 nagród na całym świecie,
– W kwietniu w Wielkiej Brytanii i we Francji uruchomiono sprzedaż online. Wyniki są bardzo obiecujące. Nowy kanał sprzedaży zostanie wdrożony do końca kwietnia 2021 roku w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, Portugalii i Austrii,
– W październiku pojawiły się silniki elektryczne w modelach e-Boxer i e-Expert. W grudniu e-Expert otrzymał nagrodę International Van of the Year,
– W listopadzie nowy pick-up PEUGEOT Landtrek miał swój debiut w Ameryce Łacińskiej. Segment pick-upów to ponad 2,5 mln samochodów sprzedawanych co roku na całym świecie,
– Pod koniec roku PEUGEOT wprowadził modele 3008 i 5008 po restylingu. Ich sprzedaż ruszyła na głównych rynkach europejskich od początku 2021 roku.
„Jesteśmy dumni, że osiągnęliśmy zakładane wyniki, między innymi dzięki gamie zelektryfikowanych samochodów, która cieszyła się dużą popularnością wśród klientów. To efekt podjętych strategicznych decyzji i wysiłków, których nie szczędzili nasi pracownicy w tym wyjątkowo trudnym okresie. W 2021 roku czekają nas liczne wyzwania. W pierwszym półroczu rozpoczniemy sprzedaż 508 PEUGEOT Sport Engineered – modelu o rekordowych osiągach i bardzo niskiej emisji CO2, wynoszącej 46 g/km” – Jean-Philippe IMPARATO, dyrektor generalny PEUGEOT
PEUGEOT
Marka PEUGEOT wykorzystuje strategię technologicznej ofensywy i elektryfikacji gamy i z entuzjazmem wkracza w erę energetycznej transformacji. PEUGEOT oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym PEUGEOT staje się źródłem wyjątkowych emocji. PEUGEOT działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2019 r. marka sprzedała prawie 1.500.000 samochodów na całym świecie. PEUGEOT to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Jego ambicją jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze