Jeśli chodzi o samochody osobowe, w 2011 roku Peugeot w Polsce sprzedał 12.194 sztuk z udziałem w tym rynku wynoszącym 4,04%. Jednym z najlepiej sprzedających się modeli był wprowadzony na polski rynek w marcu 2011 roku Peugeot 508, którego premierę również w Polsce należy uznać za duży sukces. Zgodnie z tendencjami na świecie, model 3008 i u nas cieszy się rosnącą popularnością.
W segmencie samochodów dostawczych marka odnotowała historyczny wynik, zajmując drugie miejsce w rankingu rejestracji według CEPiK, z udziałem w rynku wynoszącym aż 11,80%. Największym powodzeniem w tym segmencie rynku cieszyły się modele Peugeot Boxer oraz Peugeot Partner.
Tomasz Chodkiewicz, Dyrektor Sprzedaży Peugeot Polska: „Wyniki sprzedaży za rok 2011 pozwalają nam bardzo optymistycznie patrzeć w przyszłość. Wynika to z faktu, iż osiągnęliśmy bardzo dobre rezultaty w trudnym czasie, gdy przeprowadzaliśmy gruntowną restrukturyzację sieci dealerskiej. W ubiegłym roku wymieniliśmy blisko 20% sieci, a to naprawdę dużo. Dlaczego? Ponieważ priorytetem jest dla nas jakość obsługi klienta i ciągłe podnoszenie udziału w rynku. Ponadto mimo zmiany strategii dla modeli z segmentu B w roku 2011 sieć dealerów Peugeot w utrzymała założone wielkości sprzedaży, osiągając dobre wynikach w wyższych segmentach rynku. Rok 2011 to przede wszystkim bardzo mocny rynek samochodów dostawczych, na którym dynamika sprzedaży w stosunku do roku 2010 wyniosła aż 16%. Nasza marka na tym polu bardzo dobrze poradziła sobie z realizacją celów handlowych: jej sprzedaż wzrosła o ponad 28%, a to oznacza sprzedaż wyższą o ponad 1.200 samochodów”.
„Rok 2012 będzie obfitował w premiery nowych modeli Peugeot. Najważniejszym wydarzeniem dla marki będzie bez wątpienia wprowadzenie na rynek następcy popularnej 207-ki, czyli modelu 208, na początku maja. Również wiosną rozpocznie się sprzedaż pierwszego na świecie samochodu hybrydowego z silnikiem wysokoprężnym – Peugeot 3008 HYbrid4. W tym samym czasie na rynku pojawi się także luksusowy Peugeot 508 RXH z analogicznym napędem. Najmniejszy w rodzinie Peugeot model 107, który poddany został właśnie kuracji odmładzającej, będzie dostępny w salonach za kilka miesięcy. Przygotowaliśmy jeszcze sporo innych niespodzianek na ten rok, ale jest zbyt wcześnie, by zdradzić wszystkie szczegóły już w tej chwili" – zapowiada Dorota Pajączkowska, PR Manager Peugeot Polska.
Wyniki sprzedaży Peugeot w Polsce w 2011 roku prezentujemy na grafice poniżej.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze