W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu rozwoju handlowego oraz usług Peugeot wprowadza zmiany w strategii regionalnej importu i dystrybucji w kilku krajach bałkańskich. W związku z tym Peugeot rozszerza od dziś zakres swojej współpracy z wieloletnim partnerem, firmą Euroimpex.
Euroimpex powstał w 1990 roku, a od 1992 roku jest partnerem Peugeota. W ciągu 22 lat współpracy osiągnął imponujące rezultaty na terenie Macedonii. Nic więc dziwnego, że okazał się dla francuskiego producenta samochodów najbardziej interesującą z firm, które starały się o zapewnienie dystrybucji Peugeotów na terenie Macedonii, Serbii i Czarnogóry.
Euroimpex zaprezentował najbardziej interesującą wizję przyszłości marki Peugeot w regionie.
Jednocześnie Verano Motors, dotychczasowy partner Peugeota w Serbii, może kontynuować swoje działania, ale we współpracy z Euroimpexem. Doświadczenie Verano Motors z pewnością przyda się na serbskim rynku w nowych realiach dystrybucyjnych.
Zmiany w sieci dystrybucji Peugeota na Bałkanach
KG
Najnowsze komentarze