Targi motoryzacyjne służą nie tylko prezentowaniu nowych samochodów. Podczas dni otwartych dla publiczności nawiązuje się kontakty z klientami zainteresowanymi potencjalnym zakupem auta, a także zbiera konkretne dane od osób, które są już niemal zdecydowane na kupno konkretnego modelu i dane te przekazuje później do handlowców możliwie bliskich lokalizacją dla ewentualnych nabywców.
Podczas zakończonego już Paris Mondial de l’Automobile Peugeot zebrał 12.000 kontaktów do osób planujących kupić nowy samochód w ciągu najbliższych kilku miesięcy oraz około 1.000 zamówień, które oczywiście wymagają jeszcze oficjalnego potwierdzenia.
Osoby odwiedzające stoisko Peugeota najwięcej uwagi zwracały na modele 208, 308, 3008 i 2008. Potencjalni klienci mogą liczyć na kontakt od dealera w ciągu 48 godzin od pozostawienia swoich danych.
Klientów przyciągały na stoisko Peugeota liczne atrakcje, w tym muzyka serwowana przez didżeja Adriano. Nie zabrakło też osób znanych, w tym Miss Francji 2014 Flory Coquerel, Stéphane Peterhansela, kierowcy, który zasiądzie niebawem za kierownicą Peugeota 2008 DKR, zawodników klubu Stade Toulousain, pływaków Florenta Manaudou (złotego medalisty z olimpiady w Londynie) i Camille’a Lacourt (Mistrz Świata i trzykrotny Mistrz Europy), czy tenisisty Cédrica Pioline, zdobywcy Pucharu Davisa. Z wszystkimi tymi osobami można było się spotkać i porozmawiać na stoisku Peugeota.
Peugeot zadowolony z paryskich targów
KG; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze