Chat with us, powered by LiveChat

31 dni korzyści dla klientów kupujących pojazdy użytkowe Peugeot

1 159

Niedawno pisaliśmy o dorocznej, a w zasadzie odbywającej się dwa razy do roku promocji marki Peugeot w Czechach. Przez łącznie dwa tygodnie w roku klienci mogą tam kupować samochody sygnowane kroczące lwem z dużymi rabatami. W tym miesiącu zaś powody do zadowolenia mają klienci biznesowi. Październik w Czechach, to bowiem aż 31 dni korzyści dla klientów kupujących pojazdy użytkowe Peugeot!

Od kilku lat Peugeot zajmuje dominującą pozycję na rynku lekkich samochodów użytkowych w Czechach. Sukces marki jest wynikiem polityki biznesowej koncentrującej się na jakości usług i odpowiedziach na potrzeby klientów korporacyjnych. Głównym argumentem sprzedażowym jest kompleksowa umowa serwisowa. Ta zaleta jest szczególnie podkreślana podczas październikowej akcji promocyjnej. Peugeot Professional przez 31 dni oferuje swoje lekkie samochody użytkowe z trzyletnim bezpłatnym serwisem i finansowaniem w wysokości 4,5%.

Sprzedaż lekkich samochodów użytkowych jest strategicznym filarem polityki handlowej Peugeota. Na całym świecie Peugeot, sprzedając prawie ćwierć miliona lekkich samochodów dostawczych, osiągnął w ubiegłym roku rekordowy wynik. Peugeot odgrywa także kluczową rolę na rynku pojazdów użytkowych w Czechach. W 2017 i 2018 roku był najlepiej sprzedającą się marką w tym segmencie rynku samochodowego. W tym roku sprzedaż lekkich samochodów dostawczych u naszych południowo-zachodnich sąsiadów wzrosła o 4% i po pierwszych ośmiu miesiącach Peugeot zajmował drugie miejsce na rynku lekkich samochodów użytkowych. Sytuację tę może jednak zmienić bieżący miesiąc z powodu trwającej  31 dni promocji organizowanej przez Peugeot Professional. W ramach akcji klienci korporacyjni mogą kupić dowolny lekki samochód użytkowy z gamy Peugeot z trzyletnim bezpłatnym serwisem oraz finansowaniem jedynie 4,5%.

Oferta obejmuje pełną gamę lekkich samochodów użytkowych Peugeot: Partnera, Experta i Boxera. Klienci, którzy kupią którykolwiek z tych modeli w ramach trwającej 31 dni promocji, otrzymają bezpłatny serwis i konserwację, w tym wymianę zużytych części, robociznę i ponadstandardowe usługi assistance przez okres do 3 lat / przebieg 90.000 km. Ponadto klienci mogą skorzystać ze specjalnych cen. Dla przykładu największe auto dostawcze marki, Peugeot Boxer, który od 2015 roku jest najlepiej sprzedającym się samochodem dostawczym na rynku czeskim, ma atrakcyjną cenę 474.000 koron za najlepiej sprzedającą się odmianę z przestrzenią ładunkową wynoszącą aż 13 m³.

Czy można się więc dziwić, że w Czechach Peugeot jest w czołówce najchętniej kupowanych marek samochodowych?

 

 

Krzysztof Gregorczyk; grafika: Peugeot

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
1 Wątki komentarzy
0 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
1 Autorzy komentarzy
Marcin (ten wiecie który) Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Boxer jest 7 z udziałem poniżej 5% rynku( lider ma zaledwie 12%), berlingo( z odmianami) nie istnieje w pierwszej 10-ce a są tam dokker i doblo. Może powinni przejrzeć finansowanie bo na rynku dostawczych aut nowych ma to znaczenie. Choć w używkach poza partnerem peugeot jest rzadkością, częściej można spotkać citroeny (na które jednak ludzie narzekają). Renówki sprzedają się dobrze a PSA nie.