Z dniem wczorajszym, czyli od 1. września 2016, stanowisko szefa działu komunikacji marki Peugeot objęła Valérie Ponce.
Valérie Ponce jest związana z Grupą PSA od 1989 roku, po ukończeniu studiów językowych (kierunek: języki obce), ale ukończyła też podyplomowe studia z międzynarodowego biznesu. Od 1998 roku pracowała w dziale produktów i rynków marki Citroën, gdzie najpierw była menadżerem rynku, a później menadżerem produktu. Pięć lat później objęła stanowisko kierownika projektu produktu – chodziło o Citroëna C5.
W roku 2008 została dyrektorem reklamy i mediów w Citroënie na Francję, a trzy lata później stanęła na czele działu marketingu Citroëna we Francji. Od grudnia 2014 roku Valérie Ponce zajmowała się wprowadzaniem marki DS na rynek francuski. W marcu bieżącego roku została dyrektorem marketingu i zajmowała się wyłącznie rozwijaniu wizerunku i reputacji marki DS we Francji.
Valérie Ponce zastępuje na stanowisku szefa komunikacji marki Peugeot Alexandre Guirao, który zdecydował się opuścić koncern z powodów osobistych i podjąć wyzwania w nowym kierunku poza Grupą PSA.
KG; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze